Dagens billeder på forsiden??
Fra : Jacob Bentzen

Dato : 11-06-06 14:51

Jeg kunne godt tænke mig at der på min hjemmeside bliver vist 3
af mine billeder og de skal så skifte automatisk engang imellem.
Kan det lade sig gøre og hvordan??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Hans J. Jørgensen

Dato : 04-09-06 19:04

"Jacob Bentzen" <fckorner@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at der på min hjemmeside bliver vist 3
> af mine billeder og de skal så skifte automatisk engang imellem.
> [...]

Det kan du gøre med bla. Ulead Gifanimator, det er et lille program, hvor
man kan lave overblænding og skift fra 2 -uendelig. Du kan se det på min
hjemmeside www.faunafilm.dk
På denne side kan du dwl en trial version:
http://www.ulead.com/ga/runme.htm

Med venlig hilsen.

Hans J. Jørgensen.