Musemåtte til trådløs, optisk mus (logitec~
Fra : p

Dato : 18-06-01 11:06

Er der nogen, der har gode råd mht. musemåtte til en optisk, trådløs mus -
skal det være et bestemt materiale, gode links til websites, kan de fås i
DK???

Jeg har i hvert fald konstateret, at et skrivebord med synlige knaster osv.
overhovedet ikke er optimalt....

Tak!

Fra : Jesper Moltke Sørens~

Dato : 18-06-01 14:07

Det er min erfaring, at alt som ikke har en reflekterende overflade kan
anvendes. Dit skrivebord er vel lakeret, og er derfor reflekterende...en god
gameldags stofmåtte virker fint...
/Jesper

Fra : p

Dato : 18-06-01 12:30

Du har ret mht. den lakerede overflade, det glider godt, men mit bord er
desværre - pga. slid og ælde - ujævn og derfor uegnet efter min mening...

Fra : Devast8or

Dato : 18-06-01 14:23

Jeg købte et hvidt skriveunderlag i en boghandel. Det virker perfekt.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lars

Dato : 18-06-01 16:20

On Mon, 18 Jun 2001 12:05:51 +0200, "p" <keyser_soze@sol.dk>
wrote:

>Er der nogen, der har gode råd mht. musemåtte til en optisk, trådløs mus -
>skal det være et bestemt materiale, gode links til websites, kan de fås i
>DK???

<http://www.indiweb.de/en/shop/index.php3?kategorie_id0=1&domain_id=1&warenkorb_id=415&tab_id=1>

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Allan Nielsen

Dato : 18-06-01 16:26

Generelt kan man sige, at alt med en totalt flad og ikke refelkterende
overflade virker.
Jeg har selv et skrivebord, som er lakeret, og hvor der er riller, ligesom i
rigtigt træ. derpå har min mus svært ved køre ordentligt.
men en almindelig gammeldags musemåtte virker fint!

Mvh Allan

Fra : Devast8or

Dato : 19-06-01 00:48

Husk at der står i manualen at du bør bruge et hvidt/lyst underlag da dette
forlænger batteriernes levetid.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Olsen

Dato : 18-06-01 21:36

Everglide har lavet nogle rigtig gode måtter hvor musen glider som var det
på is. Dem der hedder sUrface1030 (jo, staves med stort U) og fUnc virker
også med optiske. Bruger selv en, skide godt. Dyrt - men godt.

--

Peter Olsen
olsen@worldonline.dk