Anbefale ny hd
Fra : Staalanden

Dato : 18-06-01 10:44

Hejsa
Jeg skal vist have en ny hd
Jeg har en IBM 45Gb 75GPX.
Kan I anbefale en anden der er mere driftsikker?

Fra : SA

Dato : 18-06-01 11:52

Ikke sådan lige. Men havde du læst mit svar til din seneste postning,
hvordan du kan rede din nuværende disk?

SA

Fra : Staalanden

Dato : 18-06-01 12:18

On Mon, 18 Jun 2001 12:51:38 +0200, "SA" <buffalo_bill@iname.com> wrote:

>Ikke sådan lige. Men havde du læst mit svar til din seneste postning,
>hvordan du kan rede din nuværende disk?

Jeps, det lader til at den er reddet. Al plads er nu i brug og scandisk
melder ingen fejl

Fra : Lind

Dato : 18-06-01 18:46

Hej

Jeg kan anbefale en Quantum Fireball AS, som nu hedder Maxtor, da de har
slået sig sammen.
Den havde vundet en masse tests lige da jeg købte den, for et par måneder
siden, fx. på toms hardware.
Den slog faktisk de nuværende disk. Dens store force er dens hurtige Access
tid, som ikke havde været set lignende på en IDE harddisk, da jeg købte den.
Jeg har selv en 40 GB, og er yderst tilfreds med den.
Jeg købte ellers også altid IBM diske, men jeg kunne jo ikke blive ved at
være en af de få heldige der fik en fejlfri. Så jeg skiftede mærke.
Prislejet er også ca. det samme, hvis ikke Quantummen er lidt billigere.
Jeg har bestemt ikke fortrudt det.

VH.

Lind

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 18-06-01 20:46

Well jeg har nu altid med succes brugt Western Digital, og jeg kan kun
anbefale dem. Quantum, Ibm og Maxtor har jeg ikke oplevet andet end bøvl
med.

I den billige ende er der jo også, Fujitsu. De laver stabile diske som der
ikke yder så enormt, men stadigvæk godt nok, men er 100% stabile.

Hygge og Hash

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 18-06-01 21:17

Hej

Jeg har også "lige" købt en Quantum Fireball Plus AS, og der er intet at
brokke sig over. En dejlig disk. Jeg kan ikke sammenligne med andre nye
diske, men jeg er bestemt ikke skuffet. Som skrevet højere oppe ligger
hastighed på samme niveau som bl.a. IBM´s diske.

MVH
Lasse Kjærsgaard