mål på alu 6kg gasflaske
Fra : lindstroem

Dato : 10-06-06 20:36

Jeg håber, at en fra gruppen her, kan hjælpe mig med dimensionerne på en 6
kg alu gasflaske. Min søgning på nettet har ikke givet svar på den sag.
Sagen er den, at jeg har købt en båd i Holland og det kniber åbenbart med
internationale standarder, hvad angår gas. Ihvertfald kan jeg ikke bytte den
hollanske gasflaske her i DK. Derfror vil jeg investere i en dansk
gasflaske.
Min gasbrønd er 46-47 centimeter dyb og den er 24 centimeter bred. Det ville
være rart om der er plads til en 6 kg flaske i brønden. Ellers må jeg ty til
en 3 kg. flaske, som jeg ved kan være der.
Jeg håber der er en der kan hjælpe.

Fra : Steen Larsen

Dato : 10-06-06 23:09

"lindstroem" <lindstroem@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville være rart om der er plads til en 6 kg flaske i brønden. Ellers må
> jeg ty til en 3 kg. flaske, som jeg ved kan være der.

Hej Lindstroem

Jeg søgte lige på google og fandt det du mangle:

Varenr. 00060
6 kg BP aluflaske 500/255 mm Højde/diameter
Pris incl. moms kr. 695,00

Så det ser desværre ud til at den ikke kan være der.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : lindstroem

Dato : 11-06-06 09:02

Tusind tak

Mine færdigheder på Google er åbenbart ikke noget at skrive hjem om.

Damn, så må jeg nøjes med 3 kilo flasker, som både driftsmæssigt er dyrere,
men også er dyrere, når vi taler regulator.
ak ak