Opsætning af Mediecenter PC
Fra : Michael N. Petersen

Dato : 10-06-06 18:13

Kære alle sammen,

jeg er ved at bygge en mediecenter PC, der bl.a. består af et
Hauppage WinTV-PVR150MCE, Windows Media Center Edition
med fjernbetjening og software.

Opsætningen består også af både tastatur og fjernbetjening til fra
Microsoft.

Behøver jeg vælge Hauppage WinTV kortet med fjernbetjening
og software, hvor jeg også har valgt den anden fjernbetjening? WinTV
kortet fås nemlig uden fjernbetjening og software.

Mange tak for hjælpen!

Venligst

Michael N. Petersen,
Sønderborg

Fra : Hans

Dato : 10-06-06 18:28

Michael N. Petersen wrote:
> Kære alle sammen,
>
> jeg er ved at bygge en mediecenter PC, der bl.a. består af et
> Hauppage WinTV-PVR150MCE, Windows Media Center Edition
> med fjernbetjening og software.

Prøv i gruppen news:dk.teknik.htpc

Hans