Telmore minutpakke
Fra : Scuzzz

Dato : 10-06-06 17:13

Jeg købte en minutpakke den 8. juni. Der blev trukket ca. 250 kroner fra
mit dankort. De 200 kr. gik til minutpakken og resten til at få min saldo op
på 100 kroner.

Jeg har ringet en del de sidste par dage, og i dag fik jeg en SMS fra
telmore om at min saldo lå omkring de 50 kroner. Jeg har altså ikke fået
noget ud af de 200 kroner som gik til minutpakken. Jeg kan ikke se noget om
hvor mange minutter jeg har på Telmores hjemmeside. Jeg kan dog se at jeg
har købt for 200 kroner minutpakke.

Virker jeres minutpakke, og kan man se noget sted på hjemmesiden hvor mange
minutter man har tilbage?

Hvis ikke er de ret svært at holde regnskab med det.

Øv Telmore

/jesper

Fra : Daniel

Dato : 10-06-06 17:25

I meddelse: news:448aef85$0$144$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
griflede Scu:
[klip]
> Virker jeres minutpakke, og kan man se noget sted på hjemmesiden hvor
> mange minutter man har tilbage?
[klip]

Det virker helt fint hos mig! Log dig ind, og så rul ned og vælg Se Status
ved MinutPakken... Og hos mig står der også fint 0.00 kr. for samtaler
foretaget efter købet af pakken..

Hvis der er noget galt må du kontakte Telmore. De vil helt sikkert gerne
hjælpe dig med at finde ud af det..

Hygge...
Daniel