Hvalpebilleder
Fra : nana sørensen

Dato : 10-06-06 09:33

Hej gruppe...

Den overlevende hvalp har nu taget 200 gram på og er nu den mest nuttede
lille bolle man kan forestille sig. Jeg kaster et billede i binaer, så i kan
falde lidt i svime.

Mvh. Nana

Fra : Claus

Dato : 10-06-06 19:14

nana sørensen skrev:
> [...]
> lille bolle man kan forestille sig. Jeg kaster et billede i binaer, så i kan

Nej hvor er den sød..fortsæt endelig fortællingen vi følger alle med her
i huset!!

Claus og hunde...

Fra : Samsara67

Dato : 11-06-06 00:01

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den overlevende hvalp har nu taget 200 gram på og er nu den mest nuttede
> lille bolle man kan forestille sig. Jeg kaster et billede i binaer, så i

Hold da op hvor er den kær

Vi ønsker det bedste for jer og satser på, at du sender flere billeder,
så vi kan følge udviklingen med det lille pus.

Venligst
Samsra67 og vuffen i huset

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-06-06 05:30

On Sun, 11 Jun 2006 01:00:48 +0200, "Samsara67" <Snyde@adresse.se>
wrote:

>"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

>Hold da op hvor er den kær

tryg på dem her så skulle i automatisk komme frem til dem ja jeg ved
sgu ikke med oe men prøv

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : UG

Dato : 11-06-06 08:31

> [...]
>
> Den overlevende hvalp har nu taget 200 gram på og er nu den mest nuttede
> lille bolle man kan forestille sig. Jeg kaster et billede i binaer, så i

Hold da op, hvor er den nuttet!
Held og lykke med den.
Hilsen
Ulla og hunde