skifte display på nokia 6280 ?
Fra : Karsten

Dato : 10-06-06 04:45

hej
argh - tabte min 6280 på fortorvet så displayet revnede og
kun sort skærm nu :(
kan se at et nyt koster en 500 - 700 kr. , men har nogen
erfaring med om det er til selv at skifte, eller er det bedst
at lade en reparatør gøre det ?
ps. selvrisikoen på min ulykkesforsikring er 1475,- , så
det er nok ikke vejen frem :)
mvh. Karsten

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-06-06 11:58

Karsten <no@spam.invalid> skrev 2006-06-10:
> [...]
> kan se at et nyt koster en 500 - 700 kr. , men har nogen
> erfaring med om det er til selv at skifte, eller er det bedst

En af mine venner fik det gjort for 250kr hos en autoriseret nokia rep.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-06-06 14:14

Martin Schultz <news2005@adsltips.invalid> skrev 2006-06-10:

> En af mine venner fik det gjort for 250kr hos en autoriseret nokia rep.

Umm måske var jeg for hurtig. Det var kun glasset over displayet han fik
skiftet.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Karsten

Dato : 10-06-06 17:17

>Umm måske var jeg for hurtig. Det var kun glasset over displayet han fik
>skiftet.

hej Martin, OK , tak for info, så er det nok bedst at smutte hen til
den autoriserede , prisen lader til at være ok, og så bliver det jo
også lavet rigtigt, istedet for eget klamphuggeri :)

>Martin

mvh. Karsten