nokia 6111
Fra : johny møller

Dato : 09-06-06 20:01

Hejsa
Har lige fået en nokia 6111.

jeg er kunde hos tele2, og debitel overflytter mit nummer inden for 40 dage.

Jeg har prøvet at sætte mit sim kort ver i den nye, men den skal bruge en
begrænsningskode.
Hvad er dette for en kode, og hvor finder jeg den.
mvh
johny

Fra : A - 6400

Dato : 09-06-06 20:26

Det klassiske svar, telefonen er simlåst !

Du kan forsøge dig, at låse den op på nettet.

/A
..

Fra : johny møller

Dato : 09-06-06 20:34

okey,
Har du nogle sider jeg kan kigge på

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 09-06-06 20:50

"A - 6400" <2662070m001xxxxFJERNESxxx@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det klassiske svar, telefonen er simlåst !
jeg har da vist hjulpet dig med at finde sider .
så ... snak lige ordentligt til folk !
/ad

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 09-06-06 20:47