Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kort over europa
Fra : Jens

Dato : 09-06-06 19:43

Hej

Ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge i, men så får jeg nok svar
på tiltale hvis ikke det er.

Jeg søger et vejkort over europa som kan indstalleret på den bærbare og som
kan bruges når jeg her i sommer drager rundt i EU.
Jeg har ikke GPS installeret, så det skal bare være et kort til opslag over
byer og veje.

Kan ikke finde andre grupper end den her at spørge i, idet at det er
software.

håber på hjælp enten på et link hvor man downloade et eller hvor man kan
købe et på CD.

Hilsen
Jens

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 09-06-06 19:53

"Jens" <enfakeadresse@i.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
Microsoft autorute !
/ad

Fra : 0h-paradis

Dato : 10-06-06 08:10

Jens skrev:
> [...]
> software.
>
> håber på hjælp enten på et link hvor man downloade et eller hvor man kan

prøv
http://www.viamichelin.co.uk/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strAddress=teglv%E6rksvej+&strCP=&strLocation=Biersted&strCountry=1473&image2.x=37&image2.y=6
http://www.viamichelin.co.uk/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm

fra