fortelt og a-mål
Fra : Søren Madsen

Dato : 09-06-06 18:46

Når jeg leder efter et brugt fortelt og der står a-mål 900cm f.eks, er det
så målet på skinnen på vognen? Hvor præcist skal dette mål være for at
teltet kan bruges?

Hilsen Søren

Fra : Per H

Dato : 09-06-06 20:10

On Fri, 9 Jun 2006 19:45:50 +0200, "Søren Madsen"
<soerenmadsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev:

>Når jeg leder efter et brugt fortelt og der står a-mål 900cm f.eks, er det
>så målet på skinnen på vognen?

Nej
> Hvor præcist skal dette mål være for at
>teltet kan bruges?

http://62.242.39.22:591/amaal/dk/

Vh Per

Fra : Søren Madsen

Dato : 09-06-06 21:48

Tak for linket, men jeg er stadig ikke meget klogere.
Vognen er en Burstner 440 (eller 4402) som der står i reg. attesten. Fra
1987.
Hvordan laver jeg en søgning der giver et match og et a-mål?

Hilsen Søren

Fra : Sten Bo

Dato : 09-06-06 21:58

"Søren Madsen" <soerenmadsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1987.
> Hvordan laver jeg en søgning der giver et match og et a-mål?

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=ZClassifieds&file=detail&cat=1&de=31

hvor der er en anvisning på hvordan du selv måler.

Ellers ku du da prøve at kontakte en forhandler.

Fra : Per H

Dato : 09-06-06 22:14

On Fri, 9 Jun 2006 22:48:07 +0200, "Søren Madsen"
> [...]

>1987.
>Hvordan laver jeg en søgning der giver et match og et a-mål?

Øverst på siden er der en tegning, prøv at forstørre den, så kan du se
at A målet er fra jorden og hele vejen rundt i skinnen og ned til
jorden + 30 cm i hver side.

Der har været en bedre tegning, men jeg kan ikke finde den pt.

Vh Per

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-06-06 00:44

> [...]
> 1987.
> Hvordan laver jeg en søgning der giver et match og et a-mål?

http://www.isabella.net/dk/
Oppe til højre kan du se et link til Isabellas database over campingvogne og
deres a-mål.
Prøv om ikke også din vogn findes i deres base. Jeg kan se, at de har 22
Burstner fra 1987.

Kurt

Fra : Steen Larsen

Dato : 10-06-06 04:35

> [...]
> 1987.
> Hvordan laver jeg en søgning der giver et match og et a-mål?

Hej Søren

En søgning på Isabella gav disse 2 muligheder på Burstner 440 årgang 1987:

Fabrikat
Model
Type
Årgang
Vognhøjde
A-mål
Isabellamål

Bürstner
Club
440
1987
237
855
850

Bürstner
Lux
440
1987
237
881
875

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : SB

Dato : 10-06-06 21:22

> [...]
> 1987.
> Hvordan laver jeg en søgning der giver et match og et a-mål?

En Burstner 440 fra 1987 er der da ellers godtnok på isabellas hjemmeside

Bürstner
Club
440
1987
237
855
850

Bürstner
Lux
440
1987
237
881
875

Søren

Fra : Søren Madsen

Dato : 10-06-06 23:00

Så fandt jeg ud af det.
Ser ud til at jeg skal finde et telt med a-mål 850.
Tak for hjælpen.

Søren