Spil overført til ny mobil
Fra : henrik

Dato : 09-06-06 16:13

Hej
Jeg har haft en SE s700i og nu købt en SE w550i

Jeg kunne godt tænke mig at føre de spil jeg har i min 700 over i 550, dette
kan jeg ikke da mit dir "spil" er låst og jeg kan ikke få adgang til det fra
phoneconector, nogle tips? ( der er spil jeg har købt på TDC fly ) syntes
bare ikke at jeg gider betale for dem igen, og min periode, hvor jeg må
hente dem gratis igen er overskredet.

/Karsten

Fra : Lyrik

Dato : 10-06-06 22:41

"henrik" <d@k.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> syntes bare ikke at jeg gider betale for dem igen, og min periode, hvor
> jeg må hente dem gratis igen er overskredet.

Ja er det ikke vidunderligt med DRM? Digital Rights Management.

Den Digitale rettighedskomtrol går ud på at du som køber ikke har nogen
rettigheder og at firmaerne der leverer til dig nok skal sørge for at du
køber hos dem igen og igen.

Hilsen
Jens