Firefox faneblade
Fra : Kim Hansen

Dato : 09-06-06 13:07

Hej

Når jeg åbner et nyt faneblad i firefox, er det en blank side
der springer op. Hvordan får jeg den til at åbne med startsiden?

Mvh Kim Hansen
M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-06-06 13:24

Kim Hansen skrev:

> Når jeg åbner et nyt faneblad i firefox, er det en blank side
> der springer op. Hvordan får jeg den til at åbne med startsiden?

Det kan gøres med udvidelsen Tab Mix Plus:

Funktioner => Tab Mix Plus indstillinger => Handlinger =>
   Faneblad åbning => Indlæs på nye faneblade.

Du kan også ændre det via about:config i adresselinjen - find
browser.tabs.loadOnNewTab og sæt værdien til 1 (mulige værdier er 0
= Blank side, 1 = Startside, 2 = Nuværende side).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-06-06 14:21

On Fri, 09 Jun 2006 14:23:53 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Det kan gøres med udvidelsen Tab Mix Plus:

Tak, det fungerer

>Du kan også ændre det via about:config i adresselinjen - find
>browser.tabs.loadOnNewTab og sæt værdien til 1 (mulige værdier er 0
>= Blank side, 1 = Startside, 2 = Nuværende side).

Dette kunne jeg ikke få til at virke.