Hvalpekursus til efteråret på Fyn
Fra : ST

Dato : 09-06-06 10:45

Om 14 dage får vi vores nye rottweilerbebs, og har fundet et sted med en
ugentlig hjvalpehyggekrog til socialicering af hvalpen, men vi vil i løbet
af sommeren/efteråret flytte til sandsynligvis nord-/eller sydfyn, kører
gerne for at finde det rette hundetræningssted. Udgangspunket er et
hvalpemotiveringskursus samt alm lydighedstræning - ikke specielt
brugshundetræning. Mvh Susanne

Fra : Ole Axelsen

Dato : 09-06-06 15:53

ST wrote:
> [...]
> Udgangspunket er et hvalpemotiveringskursus samt alm lydighedstræning
> - ikke specielt brugshundetræning. Mvh Susanne

Hvis det bliver Sydfyn kan du overveje Politihundeforeningen. De afholder
kurser forår og efterår i Fåborg. Jeg gik der 2 kurser med vores Bella, da
hun var "ny". Det er blandede hold, hvor hundene er opdelt efter alder og
"erfaring" Og ja, selvom det er Politihundeforeningen er der åbent for alle
hunde uanset race, stambog osv.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Bo

Dato : 24-06-06 21:55

Kan meget kraftigt anbefale DKK på dyreskuepladsen i Odense eller DKK i
Hårslev.
Og vi har prøvet 3 forskellige DCH-klubber før vi fandt frem til disse 2
DKK-trænere som varmt kan anbefales.

Bo