Er PC Focus ved at lukke?
Fra : Per Nielsen

Dato : 09-06-06 09:35

Jeg har ikke kunnet komme i kontakt med dem de sidste 2-3 uger. Der er
telefonsvarer på. Beskeden lyder noget i retning af:

Pga. akut personalemangel er telefonon desværre lukket. Du kan stadig
kontakte på den sædvanlige e-mail osv.....som de så ikke svarer på. Jeg
har sendt en Antec PSU ind som RMA. Den har de modtaget tirsdag d. 21/3,
og det er i skrivende stund 10 uger og 3 dage siden.

Er der nogen der ved om de er ved at lukke? Jeg orker det ikke længere
og bestiller nu en SeaSonic et andet sted.

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-06-06 09:45

Per Nielsen wrote:
> Er der nogen der ved om de er ved at lukke? Jeg orker det ikke længere
> og bestiller nu en SeaSonic et andet sted.

Hvad mener i om en Sea Sonic S12-430?

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=146330

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-06-06 09:59

Per Nielsen wrote:
> Hvad mener i om en Sea Sonic S12-430?
>
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=146330

Som nu er bestilt.

Fra : Hagar

Dato : 09-06-06 13:24

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Som nu er bestilt.

Jeg kender den ikke, men har selv købt denne her noget billigere
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=203931

Hagar

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-06-06 13:42

Hagar wrote:
> Jeg kender den ikke, men har selv købt denne her noget billigere
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=203931

NorthQ var også inde i mine overvejelser, men gik så over til Sea Sonic
efter at have læst nogle gode anmeldelser.

Fra : Claus Albæk

Dato : 09-06-06 13:46

Per Nielsen wrote:

> NorthQ var også inde i mine overvejelser, men gik så over til Sea Sonic
> efter at have læst nogle gode anmeldelser.

klogt valg

Fra : Lars Just

Dato : 10-06-06 23:36

> Jeg har ikke kunnet komme i kontakt med dem de sidste 2-3 uger. Der er
> telefonsvarer på. Beskeden lyder noget i retning af:

Hej

For nogle uger siden havde PC Focus en halv side i den lokale avis med
ophørsudsalg, sidste åbningsdag var den 31 Maj 2006...

Venlig hilsen: Lars Just... 9500 Hobro...

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-06-06 10:35

Lars Just wrote:
> For nogle uger siden havde PC Focus en halv side i den lokale avis med
> ophørsudsalg, sidste åbningsdag var den 31 Maj 2006...
>
> Venlig hilsen: Lars Just... 9500 Hobro...

Tak Lars. Så er der vel ikke så meget at gøre, den strømforsyning er vel
bare tabt....