Flot Telmore....
Fra : HSK

Dato : 09-06-06 08:46

Telmore har noget de kalder for en "minutpakke" de sælger på deres
hjemmeside. Der er et begrænset antal af disse til salg, og en tæller på
forsiden af www.telmore.dk indikerer hvor mange, der er tilbage. Lige pt
(i disse minutter) virker systemet ikke, og du kan ikke købe sådan en
pakke. Alligevel fortætter tælleren på forsiden med at tælle nedad, og
hvis man spørger i supporten hvorfor dette er tilfældet, så snakker de
bare udenom.

Flot nok, Telmore! :-/ Jeg synes godtnok det virker en smule mystisk det
der.

Er det lykkedes for nogen herfra at erhverve sig sådan en minutpakke her
til formiddag?

Henrik

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 09-06-06 09:40

HSK <hsk2840@gmail.com> den 9. juni 2006 kl. 09:46 +0100 skrev:
>Er det lykkedes for nogen herfra at erhverve sig sådan en minutpakke her
>til formiddag?

Jeg købte en i går aftes omkring kl. 22:00 - ingen problemer.

Købte i øvrigt også deres datapakke med 10 MB for 10 kr. - og håber, at
det også bliver muligt i fremtiden at købe data til den pris.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-06-06 10:30

On Fri, 09 Jun 2006 09:46:03 +0200, HSK <hsk2840@gmail.com> wrote:

>Er det lykkedes for nogen herfra at erhverve sig sådan en minutpakke her
>til formiddag?

Yes - og nu undrer man sig så over hvorfor Telmore ikke bare generelt
kan sætte prisen ned til de 40 ører - og hvorfor tilbuddet ikke kommer
om vinteren? Måske pga. de høje roaming priser!

Fra : Erling Simonsen

Dato : 09-06-06 10:49

Karsten Jensen skrev:

> Yes - og nu undrer man sig så over hvorfor Telmore ikke bare generelt
> kan sætte prisen ned til de 40 ører - og hvorfor tilbuddet ikke kommer
> om vinteren? Måske pga. de høje roaming priser!
Hej.
Ja netop i dag har Tele2 nedsat deres mobilpriser på mobil free
til 40 øre pr. minut - indtil den 31.8.2006.
De kikker vist hinanden lidt i kortene

mvh
Erling Simonsen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-06-06 11:02

HSK skrev:

> Er det lykkedes for nogen herfra at erhverve sig sådan en minutpakke her
> til formiddag?

Nej.. Men overvejer det lidt. Rygtet siger, at hvis man IKKE når at
bruge alle minutterne inden den 31 aug. skulle man få resten af
minutterne til alm pris -så man reelt ikke mister noget, lige meget hvor
lidt man taler?

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-06-06 12:21

Bjarke Ravn-Jonsen <news@mandril.invalid> skrev:

> [...]
>bruge alle minutterne inden den 31 aug. skulle man få resten af
>minutterne til alm pris -så man reelt ikke mister noget, lige meget hvor

Det er også helt korrekt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Jean

Dato : 10-06-06 09:40

Lasse skrev:
> Det er også helt korrekt.

Hvordan ved du det?

Mvh Jean.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-06 11:10

"Jean" <ask@me> skrev:

>Hvordan ved du det?

Det står på på skærmen der kommer lige efter man har bestilt (ja, det
er lidt underligt, at det ikke også står inden). I øvrigt bekræfter
Telmore det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-06-06 01:11

"Bjarke Ravn-Jonsen" <news@mandril.invalid> skrev i en meddelelse news:4489471d$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> få resten af minutterne til alm pris -så man reelt ikke mister noget, lige meget hvor lidt man taler?

Ved ikke hvordan de gør det, men der står at de bliver refunderet hvis de ikke
er brugt og oven over står der, at købe ikke kan fortrydes - lidt mystisk.

Desuden står der også, at har man brugt dem inden den 31. juli kan man
købe en pakke mere uanset om de 25.000 er væk - så kan det jo i teorien
end med 50.000 pakker eller flere for dem.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-06 01:40

Morten Jørgensen <mj_500@sol.dk> skrev:

>Ved ikke hvordan de gør det, men der står at de bliver refunderet hvis de ikke
>er brugt og oven over står der, at købe ikke kan fortrydes - lidt mystisk.

Købet kan rigtignok ikke fortrydes, men det er jo altså ikke
ensbetydende med, at de ikke giver det eventuelt resterende beløb
tilbage, efter d. 31. august (for det gør de).

>Desuden står der også, at har man brugt dem inden den 31. juli kan man
>købe en pakke mere uanset om de 25.000 er væk - så kan det jo i teorien
>end med 50.000 pakker eller flere for dem.

Står der ikke "så længe lager haves"? Det bør der...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-06-06 10:17

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:r35k82tckmamtm56enof9j1fa7kcle0l47@4ax.com...

> Står der ikke "så længe lager haves"? Det bør der...

Der står :
"Bruger du alle minutterne, har du i perioden fra 8. juni til 31. juli
eller så længe lager haves mulighed for at købe endnu en MinutPakke"

Det der er det væsentlige er, at de skriver "eller" - Dvs. at kun et af punkter
skal være opfyldt for at kunne købe.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-06 11:04

> [...]

>Det der er det væsentlige er, at de skriver "eller" - Dvs. at kun et af punkter

Nej, det har du misforstået.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-06-06 12:33

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:076l82lks0vf2gsjd0dh35sdnk1se91g92@4ax.com...

> Nej, det har du misforstået.

Jeg har skam ikke misforstået noget, de har formuleret sig forkert
hvis de mener noget andet !
Bemærk forskellen på meningen og brugen af ordene og/eller.
Ved brugen af "og" forudsættes begge betingelser opfyldt, ved
"eller" forudsættes den ene af betingelserne opfyldt.
Simpel dansk grammatik som selv en nystartet jurist vil kunne forstå.

Fra : Daniel

Dato : 10-06-06 17:21

I meddelse: news:448aae1f$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
griflede Morten Jørgensen:

Jeg forstår det altså slet ikke som om man kan købe hvis der er udsolgt...!
Det er en simpel indskudt sætning, dog uden kommaerne (eller
tankestreger)...
"Bruger du alle minutterne, har du i perioden fra 8. juni til 31. juli -
eller så længe lager haves - mulighed for at købe endnu en MinutPakke"

Så tror ikke man kan komme efter dem med noget som helst... andet end deres
tegnsætning

Hygge...
Daniel

Fra : NS

Dato : 10-06-06 11:39

Lasse Hedegaard skrev:

> Købet kan rigtignok ikke fortrydes, men det er jo altså ikke
> ensbetydende med, at de ikke giver det eventuelt resterende beløb
> tilbage, efter d. 31. august (for det gør de).

Køb ved fjernsalg kan altid fortydes inden for 14
dage iflg. købeloven.

NS

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-06-06 12:33

"NS" <123@123.com> skrev i en meddelelse news:448aa141$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...

> Køb ved fjernsalg kan altid fortydes inden for 14 dage iflg. købeloven.

Nej det kan det ikke altid, der er undtagelser.

Fra : NS

Dato : 10-06-06 12:48

Morten Jørgensen skrev:

> "NS" <123@123.com> skrev i en meddelelse

> Nej det kan det ikke altid, der er undtagelser.

Kan du ikke finde den undtagelse i loven så? Jeg
kan ikke finde den (kan selvfølgelig have overset
den). Der står at varer kan leveres tilbage, hvis
de er i væsentlig samme stand eller samme
mængde... dvs. at hvis man ikke har brugt af
minutterne så kan købet fortrydes - efter min mening.

NS

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-06-06 01:48

NS wrote:

> Kan du ikke finde den undtagelse i loven så? Jeg
> kan ikke finde den (kan selvfølgelig have overset
> den).

Så har du ikke ledt godt nok
Der er indtil flere undtagelser

- Peter

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 10-06-06 15:33

http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/2/fjernsalg-fortrydelsesret-aftaler-efter-1102004/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-06-06 11:06

HSK wrote:
> Flot nok, Telmore! :-/ Jeg synes godtnok det virker en smule mystisk det
> der.
> Er det lykkedes for nogen herfra at erhverve sig sådan en minutpakke her
> til formiddag?

Jeg har lige købt den.. det virkede fint.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Daniel

Dato : 09-06-06 15:48

I meddelse: news:4489273b$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
griflede HSK:
[klip]
> Er det lykkedes for nogen herfra at erhverve sig sådan en minutpakke
> her til formiddag?

Tror du ikke bare der har været tryk på, så serveren ikke kunne følge med?
Jeg købte min lidt over kl. 10 da tilbuddet kom frem + datapakken, ingen
problemer der...