Antivir Personal Edition Classic
Fra : Viktor Andersen

Dato : 09-06-06 08:52

Jeg har installeret ovennævnte program på en af min kones veninders
computer, og det har virket fint med daglige automatiske opdateringer indtil
nu.

Hun har imidlertid nu fået at vide, at licensen udløber om 10 dage og
opdateringer derefter ikke kan finde sted.

Dette forstår jeg ikke rigtigt, idet jeg har downloaded og installeret den
gratis private version og ikke firma udgaven.

Hvad er der mon gået galt? Og kan jeg ændre noget, ved evt. at
geninstallere med anden version?

Viktor

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-06-06 11:45

Viktor Andersen wrote:
> [...]
> veninders
> computer, og det har virket fint med daglige automatiske

Programmer er sjældent hardware, som denne gruppe handler om.

Prøv i news:dk.edb.sikkerhed.virus

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Viktor Andersen

Dato : 09-06-06 20:46

Undskyld Ja,

Jeg ved det godt. Jeg nåede blot ikke at ændre førend jeg havde trykket på
Send.

Sorry
Viktor

Fra : John

Dato : 09-06-06 19:04

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse

> licensen udløber om 10 dage og opdateringer derefter ikke kan
> finde sted.
> Dette forstår jeg ikke rigtigt, idet jeg har downloaded og
> installeret den gratis private version

Prøv at af- og gen-installere programmet.

Nogle producenters hjemmesider kan ofte være ganske forvirrende
at navigere rundt på, download evt nyeste version her:
http://www.snapfiles.com/reviews/AntiVir_PE/antivir.html eller
her: http://majorgeeks.com/AntiVir_Personal_Edition_7_d955.html

Mvh John

Fra : Viktor Andersen