Andet multimedie
bentjuul 3670
Samle 2 PDF dokumenter til 1 ?
Fra : Michael Schrøder

Dato : 09-06-06 06:42

Jeg vil gerne scanne en slægtsbog som er faldet fra hinanden.

Jeg har adgang til en kopi/printer/scanner-maskine der kan lave
PDF-dokumenter.

Men der er flere sider end der kan ligge i "indbakken" så jeg ender med 2-3
PDF-dokumenter + forside og bagside.

Findes der et værktøj der kan samle 2 PDF-dokumenter til 1 ?

/Michael

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 09-06-06 12:14

"Michael Schrøder" <kmdmls@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et værktøj der kan samle 2 PDF-dokumenter til 1 ?

Adobe Acrobat kan samle og dele PDF dokumenter.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : JMo.

Dato : 10-06-06 20:49

Michael Schrøder wrote:

> Findes der et værktøj der kan samle 2 PDF-dokumenter til 1 ?

Hvis ikke du har Adobe Acrobat som Thomas foreslår, kan du bruge:

http://pdf.ter.dk/

Fra : Michael Schrøder

Dato : 12-06-06 08:01

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis ikke du har Adobe Acrobat som Thomas foreslår, kan du bruge:
>
> http://pdf.ter.dk/

Udemærker forslag, men det er henholdsvis 36, 27, 35, og 33 Mb dokumenter så
jeg tror overførselstiden bliver lidt for stor

Jeg har fundet A-PDF Merger - http://www.a-pdf.com/ som dog er nagware ikke
freeware.

Så hvis der er nogen der kender et freeware værktøj der kan samle 2 PDF
dokumenter til 1 - så sig lige til

/Michael

Fra : JMo.

Dato : 12-06-06 18:00

Michael Schrøder wrote:

> Udemærker forslag, men det er henholdsvis 36, 27, 35, og 33 Mb
> dokumenter så jeg tror overførselstiden bliver lidt for stor

[snip]

> Så hvis der er nogen der kender et freeware værktøj der kan samle 2
> PDF dokumenter til 1 - så sig lige til

Det er Pdftk som Peter bruger som library - du kan finde det her:
http://www.accesspdf.com/pdftk/

Fra : Michael Schrøder

Dato : 13-06-06 12:16

> [snip]

> Det er Pdftk som Peter bruger som library - du kan finde det her:
> http://www.accesspdf.com/pdftk/

Tak for det - og der er lavet et GUI til det også

/Michael