Ip adresse
Fra : Nuggi

Dato : 18-06-01 07:48

Hejsa''

Hvordan er det man kan se ens egen ip adresse ude på nettet ??

--

Med Venlig Hilsen
Jesper Hansen

Fra : Simon Pedersen

Dato : 18-06-01 08:14

"Nuggi" <nokia@sol.dk> wrote in message
> Hejsa''
>
> Hvordan er det man kan se ens egen ip adresse ude på nettet ??

Du kan enten gå ind på www.myip.dk , eller du kan logge ind på routeren og
skrive

sh in wan0

> --
>
> Med Venlig Hilsen
> Jesper Hansen
> email: jesper.h@besked.com
> Icq: 8773459

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-06-01 09:18

Simon Pedersen <simon@NOSPAMemail.dk> wrote in message

> sh in wan0

Ehh...kommer det ikke lidt an på hvilken router man bruger ?`

Mvh haa/orangedk.com/egen-mening.

Fra : Simon Pedersen

Dato : 18-06-01 08:42

"Henrik Aarfeldt" <haa@orangedk.com> wrote in message

> Ehh...kommer det ikke lidt an på hvilken router man bruger ?

Du har ganske ret. Jeg tog vist lidt fejl af grupperne.

Fra : RaYmAn

Dato : 18-06-01 08:36

Umiddelbart vil jeg sige din ip er 193.88.175.31..
men du kan jo checke efter på www.myip.dk
-Jens

Fra : David Helmundt

Dato : 19-06-01 17:57

mener man trykker på start(hvis man har windows) og så kør og der skriver du
winipcfg.
Hilsen David'

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-06-01 08:01

"David Helmundt" <postmaster@dyssegaardsparken.dk> wrote in message
> mener man trykker på start(hvis man har windows) og så kør og der skriver
du
> winipcfg.

Det giver ip-adressen for netkortet (LAN adressen). Man kan ikke aflæse WAN
adressen der, medmindre man bruger ATM netkortet.

--
Bjarke Andersen