|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Min modstand mod Peugoet mekanikere. Fra : Carl
 | 
 Dato :  08-06-06 21:33
 | 
 |  | Her er historien, hvorfor jeg syntes Peugoets mekanikere, bør tage deres
 uddannelse om:
 
 Jeg købte bil fra ny i 2003, en 406.
 
 Da jeg hentede bilen, var der stadig plastik ved kofangerne, man havde bare
 revet det gennemsigtige beskyttelsesplastik af og ladet resten sidde.
 Jeg siger dette til sælgeren, som sender den ind til mekanikerne. Da jeg får
 bilen igen dagen efter, virker baglyset ikke, da ledningen er revet ud da de
 fjernede plastiken.
 
 4 måneder senere, gik et dyr amok på bilen i Givskud. og bilen blev igen
 sendt til mekanikeren.
 Den skulle have skiftet forrude, larkeret siden og skiftet noget intenior
 ved venstre sides vindue.
 Efter 4 dage fik jeg bilen. Hele siden, som skulle have været lakeret,
 lignede noget som var løgn. Der var metal stykker i den nye lak og den havde
 tydelig en anden farve end sort. Fint, de tager den ind med det samme og jeg
 får bilen, 2 dage senere. Da jeg kørte hjem, så jeg de havde glemt at skifte
 det øverste del ved højre siderude, så det krævede lige en ekstra tur til
 Peugoet.
 Fik så bilen igen og bilen kørte fint, indtil det begyndte at regne. Så kom
 der ellers vand fra forruden, meget vand. Endnu et tur til Peugoet og 1 dags
 ventetid. Prøv at gætte om forruden var tæt nu. Nej, igen var den utæt og
 min tålmodighed, var nu sat på en alvorlig prøve. Men som sagt, 3 gang er
 lykkens gang. Den blev tæt.
 Da jeg så kom hjem kikkede jeg på bilen i solskin og fik noget af et chok.
 De har fanme givet mig en forrude i en anden toning end den bilen er født
 med. Men jeg havde opgivet Peugoet Rødovre nu, så den kører jeg stadig rundt
 med.
 Derudover havde de også problemer med at installere et ny blikedims som
 sidder i ratstammen, det krævede 3 forsøg o.s.v.
 
 Nu skulle bilen så til service og jeg valgte et andet aut. værksted. Her
 glemte de at spænde håndbremsen. Men det er jo en lille detalje og så længe
 man ikke tænker på hvad de ellers har glemt, går det nok.
 Min motor begyndte at lække oile. Jeg kørte den så til samme værksted og de
 skiftede delene. Senere fandt jeg så frem til at de faktisk har smadret min
 inderskærm da de lavede motoren. Jeg fandt også cigeratskodder i mit
 motorrum, så man får virkelig mere for pengene, når man har sin bil til et
 aut. værksted.
 
 Så idag ved jeg faktisk ikke om jeg overhoved tør sende den til Peugoet,
 eller jeg hellere skal lave det selv og sende bilen til en mekaniker som
 sætte bare lidt ære i sit arbejde.
 
 Jeg har sikkert glemt nogle ting. De 3 flasker rødvin jeg fik hos Peugoet i
 Rødovre, har jeg nok selv betalt, da jeg er afhængig af min bil og har lejet
 deres biler 7 dage mere end nødvendigt.
 
 Jo, jeg glemte næsten at fortælle at jeg havde en aftale med en
 værkstedschef og kom som aftalt kl 730, her fik jeg at vide at han ikke var
 kommet endnu, men jeg kunne sætte mig og vente. Da kl var 815, spurte jeg om
 han var kommet og fik svaret at han ikke var hos Peugoet i Rødovre mere.
 
 De kan bare det med biler og kundeservice hos Peugoet!
 Gæt om jeg køber en ny bil hos dem igen
 
 mvh
 Carl
 
 
 
 
 |  |  | 
  Basil (08-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Basil
 | 
 Dato :  08-06-06 21:37
 | 
 |  | Carl forklarede den 08-06-2006:
 > Her er historien, hvorfor jeg syntes Peugoets mekanikere, bør tage deres
 > uddannelse om:
 >
 > Jeg købte bil fra ny i 2003, en 406.
 >
 > Da jeg hentede bilen, var der stadig plastik ved kofangerne, man havde bare
 > revet det gennemsigtige beskyttelsesplastik af og ladet resten sidde.
 > Jeg siger dette til sælgeren, som sender den ind til mekanikerne. Da jeg får
 > bilen igen dagen efter, virker baglyset ikke, da ledningen er revet ud da de
 > fjernede plastiken.
 >
 > 4 måneder senere, gik et dyr amok på bilen i Givskud. og bilen blev igen
 > sendt til mekanikeren.
 > Den skulle have skiftet forrude, larkeret siden og skiftet noget intenior
 > ved venstre sides vindue.
 > Efter 4 dage fik jeg bilen. Hele siden, som skulle have været lakeret,
 > lignede noget som var løgn. Der var metal stykker i den nye lak og den havde
 > tydelig en anden farve end sort. Fint, de tager den ind med det samme og jeg
 > får bilen, 2 dage senere. Da jeg kørte hjem, så jeg de havde glemt at skifte
 > det øverste del ved højre siderude, så det krævede lige en ekstra tur til
 > Peugoet.
 > Fik så bilen igen og bilen kørte fint, indtil det begyndte at regne. Så kom
 > der ellers vand fra forruden, meget vand. Endnu et tur til Peugoet og 1 dags
 > ventetid. Prøv at gætte om forruden var tæt nu. Nej, igen var den utæt og
 > min tålmodighed, var nu sat på en alvorlig prøve. Men som sagt, 3 gang er
 > lykkens gang. Den blev tæt.
 > Da jeg så kom hjem kikkede jeg på bilen i solskin og fik noget af et chok.
 > De har fanme givet mig en forrude i en anden toning end den bilen er født
 > med. Men jeg havde opgivet Peugoet Rødovre nu, så den kører jeg stadig rundt
 > med.
 > Derudover havde de også problemer med at installere et ny blikedims som
 > sidder i ratstammen, det krævede 3 forsøg o.s.v.
 >
 > Nu skulle bilen så til service og jeg valgte et andet aut. værksted. Her
 > glemte de at spænde håndbremsen. Men det er jo en lille detalje og så længe
 > man ikke tænker på hvad de ellers har glemt, går det nok.
 > Min motor begyndte at lække oile. Jeg kørte den så til samme værksted og de
 > skiftede delene. Senere fandt jeg så frem til at de faktisk har smadret min
 > inderskærm da de lavede motoren. Jeg fandt også cigeratskodder i mit
 > motorrum, så man får virkelig mere for pengene, når man har sin bil til et
 > aut. værksted.
 >
 > Så idag ved jeg faktisk ikke om jeg overhoved tør sende den til Peugoet,
 > eller jeg hellere skal lave det selv og sende bilen til en mekaniker som
 > sætte bare lidt ære i sit arbejde.
 >
 > Jeg har sikkert glemt nogle ting. De 3 flasker rødvin jeg fik hos Peugoet i
 > Rødovre, har jeg nok selv betalt, da jeg er afhængig af min bil og har lejet
 > deres biler 7 dage mere end nødvendigt.
 >
 > Jo, jeg glemte næsten at fortælle at jeg havde en aftale med en
 > værkstedschef og kom som aftalt kl 730, her fik jeg at vide at han ikke var
 > kommet endnu, men jeg kunne sætte mig og vente. Da kl var 815, spurte jeg om
 > han var kommet og fik svaret at han ikke var hos Peugoet i Rødovre mere.
 >
 > De kan bare det med biler og kundeservice hos Peugoet!
 > Gæt om jeg køber en ny bil hos dem igen
 >
 > mvh
 > Carl
 
 Jeg havde samme oplevelse med 2 Citroën værksteder, derfor skal jeg
 aldrig have sådan en igen.
 Min tidl. Pegøj fra Rafn-Larsen i Ballerup blev godt serviceret.
 Kai
 
 
 
 
 |  |  | 
  Anders Christensen (08-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Christensen
 | 
 Dato :  08-06-06 21:55
 | 
 |  | Carl skrev:
 
 > De kan bare det med biler og kundeservice hos Peugoet!
 > Gæt om jeg køber en ny bil hos dem igen
 
 Selvfølgelig skal du da det - Du kan slet ikke undvære spændingen i
 hverdagen næste gang :)
 
 
 |  |  | 
  Stefan (08-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Stefan
 | 
 Dato :  08-06-06 22:27
 | 
 |  | og har lejet
 > deres biler 7 dage mere end nødvendigt.
 >
 
 Det gav du forhåbeligt da ikke noget for?
 
 Stef
 
 
 
 
 |  |  | 
  Carl (08-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Carl
 | 
 Dato :  08-06-06 22:35
 | 
 |  | 
 "Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
 news:44889636$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
 > og har lejet
 > > deres biler 7 dage mere end nødvendigt.
 > >
 >
 > Det gav du forhåbeligt da ikke noget for?
 >
 Jo, 7 x 125 kr.
 
 Carl
 
 
 
 
 |  |  | 
   Stefan (08-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Stefan
 | 
 Dato :  08-06-06 22:42
 | 
 |  | > Jo, 7 x 125 kr.
 >
 De sgu ha smæk da, jeg har aldrig givet noget ved Mitsu i Randers. Specielt
 ikke dengang de glemte at spænde kaliberen sammen på den ene bagbremse! ;-s
 
 Stef
 
 
 
 
 |  |  | 
  Henrik Stidsen (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Stidsen
 | 
 Dato :  09-06-06 17:28
 | 
 |  | 
 
            Stefan presented the following explanation :
 >> deres biler 7 dage mere end nødvendigt.
 > Det gav du forhåbeligt da ikke noget for?
 Ved Peugeot i Vejle står der et skilt med besked om at det er ulovligt 
 i henhold til markedsføringsloven at tilbyde lånebiler gratis... Det 
 tror jeg nu ikke helt på, slet ikke når der er tale om 
 reklamationsreperationer.
 -- 
 Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/ "If we were to wake up some morning and find that everyone was the same 
 race, creed and color, we would find some other cause for prejudice by 
 noon." - George Aiken
            
             |  |  | 
   Stefan (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Stefan
 | 
 Dato :  09-06-06 17:54
 | 
 |  | > Ved Peugeot i Vejle står der et skilt med besked om at det er ulovligt i
 > henhold til markedsføringsloven at tilbyde lånebiler gratis... Det tror
 > jeg nu ikke helt på, slet ikke når der er tale om
 > reklamationsreperationer.
 
 Det kunne da lige passe man skulle betale for at låne en bil når de ikke kan
 finde ud af at lave den man har købt af dem!
 
 Stef
 
 
 
 
 |  |  | 
    Henrik Stidsen (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Stidsen
 | 
 Dato :  09-06-06 18:26
 | 
 |  | 
 
            It happens that Stefan formulated :
 >> Ved Peugeot i Vejle står der et skilt med besked om at det er ulovligt i 
 >> henhold til markedsføringsloven at tilbyde lånebiler gratis... Det tror jeg 
 >> nu ikke helt på, slet ikke når der er tale om reklamationsreperationer.
 > Det kunne da lige passe man skulle betale for at låne en bil når de ikke kan 
 > finde ud af at lave den man har købt af dem!
 Det er jo det - det tror jeg ikke nogen mekanikere vil blive populære 
 for - og forhåbentlig ikke ret mange der vil have det hængende på sig.
 -- 
 Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/ "I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been 
 more specific." - Lily Tomlin
            
             |  |  | 
   Ib Jakobsen (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ib Jakobsen
 | 
 Dato :  09-06-06 18:28
 | 
 |  | Henrik Stidsen skrev:
 
 > Ved Peugeot i Vejle står der et skilt med besked om at det er ulovligt i
 > henhold til markedsføringsloven at tilbyde lånebiler gratis... Det tror
 > jeg nu ikke helt på, slet ikke når der er tale om reklamationsreperationer.
 
 Plus der skal foreligge en lejekontrakt. Bilen skal ligeledes være
 godkendt til udlejning. Jeg har selv måtte køre en bil en tur mere genne
 synshallen på samme konto.  Men i dit tilfælde kunne du jo have fået en
 demovogn. Og der er heller ikke nogen der forbyder dem at kompensere for
 billejen ved næste serviceeftersyn.
 
 
 
 
 --
 MVH
 
 Ib Jakobsen
 
 
 |  |  | 
  Martin Orvad (08-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Orvad
 | 
 Dato :  08-06-06 22:30
 | 
 |  | Carl wrote:
 
 > 4 måneder senere, gik et dyr amok på bilen i Givskud. og bilen blev igen
 > sendt til mekanikeren.
 > Den skulle have skiftet forrude, larkeret siden og skiftet noget intenior
 > ved venstre sides vindue.
 
 Off topic-spørgsmål, men dækkede din forsikring skaden?
 
 En kammerat har været udsat for præcis det samme. Ingen
 forsikringskroner til ham.
 
 --
 Martin Orvad
 
 Passat Variant 1.9 Tdi 130 '02
 
 
 |  |  | 
  Jørgen M. Rasmussen (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen
 | 
 Dato :  09-06-06 06:55
 | 
 |  | 
 "Martin Orvad" <martin.orvad@email.invalid> skrev i en meddelelse
 
 > Off topic-spørgsmål, men dækkede din forsikring skaden?
 >
 Det er ikke OT.og særdeles relevant, årstiden taget i betragtning. Jeg har
 været ude for det samme i Knuthenborg, en kamel ville til at bruge Skodaen
 som knubbe-pæl, da vi have haft den i 5 dage :(. Men jeg "lagde mig i
 mellm",  #¤%§! kræ, og fik den væk, kun et sidespejl blev klappet ind :(.
 BTW Den vandrehistorie med giraffen i soltaget, er fake og opfundet af
 journalist-studerende, for at se om de kunne producere noget EB ville trykke
 ;)).
 
 
 
 
 |  |  | 
   Carl (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Carl
 | 
 Dato :  09-06-06 09:07
 | 
 |  | 
 "Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
 news:44890c84$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >
 > "Martin Orvad" <martin.orvad@email.invalid> skrev i en meddelelse
 >
 > > Off topic-spørgsmål, men dækkede din forsikring skaden?
 > >
 > Det er ikke OT.og særdeles relevant, årstiden taget i betragtning. Jeg har
 > været ude for det samme i Knuthenborg, en kamel ville til at bruge Skodaen
 > som knubbe-pæl, da vi have haft den i 5 dage :(. Men jeg "lagde mig i
 > mellm",  #¤%§! kræ, og fik den væk, kun et sidespejl blev klappet ind :(.
 > BTW Den vandrehistorie med giraffen i soltaget, er fake og opfundet af
 > journalist-studerende, for at se om de kunne producere noget EB ville
 trykke
 > ;)).
 >
 Givskud betalte skaden. Ialt ca 20.000 kroner. Givskud betalte af egen lomme
 og derfor bestiller jeg også vores årskort til ZOO i københavn igennem
 Givskud, for at de kan få nogle af pengene igen.
 Faktisk anbefaler jeg alle at købe deres årskort til zoologiske haver i
 Danmark igennem Givskud.
 
 mvh
 Carl
 
 
 
 
 |  |  | 
    Klaus D. Mikkelsen (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  09-06-06 09:11
 | 
 |  |  |  |  | 
  Per Henneberg Kriste~ (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~
 | 
 Dato :  09-06-06 07:01
 | 
 |  | Carl wrote:
 
 > Her er historien, hvorfor jeg syntes Peugoets mekanikere, bør tage
 > deres uddannelse om:
 
 Jeg har været udsat for noget lignende hos en VW-mekaniker omkring 1988, men
 VW forsøger da at gøre noget ved det - for at holde standarden :).
 
 F.eks. var jeg i sidste uge ude ved dem for at vise dem en skade skade på en
 bil på højre side og bagskærmen, efterfølgende nægter de at kende noget til
 at jeg har vist dem skaden bagpå. Desværre lagde jeg ikke mærke til om han
 tog billeder af det (det nægter de efterfølgende at have gjort), men jeg
 husker tydeligt jeg viste ham skaden. Nu er jeg spændt på hvordan det ser ud
 når bilen bliver returneret.
 
 2 gange er kommet for at få skiftet en kilerem hos VW SMC - en 20 minutters
 opgave. Trods store skilte, hvor der står "Express Service", bliver jeg
 begge gange nødt til at køre ned til Toyota for at få dem til at skifte
 medbringende en kilerem. Toyota gør det gerne og det bliver jo ekstra sjovt
 når de kan huske at jeg har været der 2 år tidligere for at få lavet det
 samme og under samme omstændigheder.
 
 I øvrigt er lejebilen inkluderet i forsikringen. Den har formentlig så stor
 et overskud at den (forsikringen) skammer sig og har besluttet sig for at
 udlevere lejebil gratis ved skader.
 
 --
 Per, Esbjerg
 
 
 
 
 |  |  | 
  Deaster (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Deaster
 | 
 Dato :  09-06-06 07:29
 | 
 |  | Per Henneberg Kristensen skrev:
 
 >
 > I øvrigt er lejebilen inkluderet i forsikringen. Den har formentlig så stor
 > et overskud at den (forsikringen) skammer sig og har besluttet sig for at
 > udlevere lejebil gratis ved skader.
 >
 
 Det er nok næppe forsikringen som direkte betaler for lejebilen.
 
 
 
 --
 Mvh
 Jesper
 
 
 |  |  | 
   Per Henneberg Kriste~ (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~
 | 
 Dato :  09-06-06 10:25
 | 
 |  | Deaster wrote:
 > Per Henneberg Kristensen skrev:
 
 >> I øvrigt er lejebilen inkluderet i forsikringen. Den har formentlig
 >> så stor et overskud at den (forsikringen) skammer sig og har
 >> besluttet sig for at udlevere lejebil gratis ved skader.
 
 > Det er nok næppe forsikringen som direkte betaler for lejebilen.
 
 Næh, det er forsikringstageren der betaler i sidste ende. Men leje af bilen
 med op til 100 km om dagen er gratis mens bilen står på værksted.
 
 --
 Per, Esbjerg
 
 
 
 
 |  |  | 
  MacX (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MacX
 | 
 Dato :  09-06-06 19:54
 | 
 |  | On 2006-06-08 22:32:59 +0200, "Carl" <news@111.dk> said:
 
 > Her er historien, hvorfor jeg syntes Peugoets mekanikere, bør tage deres
 > uddannelse om:
 >
 > Jeg købte bil fra ny i 2003, en 406.
 >
 > Da jeg hentede bilen, var der stadig plastik ved kofangerne, man havde bare
 > revet det gennemsigtige beskyttelsesplastik af og ladet resten sidde.
 > Jeg siger dette til sælgeren, som sender den ind til mekanikerne. Da jeg får
 > bilen igen dagen efter, virker baglyset ikke, da ledningen er revet ud da de
 > fjernede plastiken.
 >
 > 4 måneder senere, gik et dyr amok på bilen i Givskud. og bilen blev igen
 > sendt til mekanikeren.
 > Den skulle have skiftet forrude, larkeret siden og skiftet noget intenior
 > ved venstre sides vindue.
 > Efter 4 dage fik jeg bilen. Hele siden, som skulle have været lakeret,
 > lignede noget som var løgn. Der var metal stykker i den nye lak og den havde
 > tydelig en anden farve end sort. Fint, de tager den ind med det samme og jeg
 > får bilen, 2 dage senere. Da jeg kørte hjem, så jeg de havde glemt at skifte
 > det øverste del ved højre siderude, så det krævede lige en ekstra tur til
 > Peugoet.
 > Fik så bilen igen og bilen kørte fint, indtil det begyndte at regne. Så kom
 > der ellers vand fra forruden, meget vand. Endnu et tur til Peugoet og 1 dags
 > ventetid. Prøv at gætte om forruden var tæt nu. Nej, igen var den utæt og
 > min tålmodighed, var nu sat på en alvorlig prøve. Men som sagt, 3 gang er
 > lykkens gang. Den blev tæt.
 > Da jeg så kom hjem kikkede jeg på bilen i solskin og fik noget af et chok.
 > De har fanme givet mig en forrude i en anden toning end den bilen er født
 > med. Men jeg havde opgivet Peugoet Rødovre nu, så den kører jeg stadig rundt
 > med.
 > Derudover havde de også problemer med at installere et ny blikedims som
 > sidder i ratstammen, det krævede 3 forsøg o.s.v.
 >
 > Nu skulle bilen så til service og jeg valgte et andet aut. værksted. Her
 > glemte de at spænde håndbremsen. Men det er jo en lille detalje og så længe
 > man ikke tænker på hvad de ellers har glemt, går det nok.
 > Min motor begyndte at lække oile. Jeg kørte den så til samme værksted og de
 > skiftede delene. Senere fandt jeg så frem til at de faktisk har smadret min
 > inderskærm da de lavede motoren. Jeg fandt også cigeratskodder i mit
 > motorrum, så man får virkelig mere for pengene, når man har sin bil til et
 > aut. værksted.
 >
 > Så idag ved jeg faktisk ikke om jeg overhoved tør sende den til Peugoet,
 > eller jeg hellere skal lave det selv og sende bilen til en mekaniker som
 > sætte bare lidt ære i sit arbejde.
 >
 > Jeg har sikkert glemt nogle ting. De 3 flasker rødvin jeg fik hos Peugoet i
 > Rødovre, har jeg nok selv betalt, da jeg er afhængig af min bil og har lejet
 > deres biler 7 dage mere end nødvendigt.
 >
 > Jo, jeg glemte næsten at fortælle at jeg havde en aftale med en
 > værkstedschef og kom som aftalt kl 730, her fik jeg at vide at han ikke var
 > kommet endnu, men jeg kunne sætte mig og vente. Da kl var 815, spurte jeg om
 > han var kommet og fik svaret at han ikke var hos Peugoet i Rødovre mere.
 >
 > De kan bare det med biler og kundeservice hos Peugoet!
 > Gæt om jeg køber en ny bil hos dem igen
 >
 > mvh
 > Carl
 
 Sikke en historie Carl - jeg føler virkelig med dig. Tror selv jeg var
 gået fuldstændig amok, længe før du opgav.
 
 Kender ikke selv så meget til Peugeot, men har da besøgt dem sidste
 weekend, hvor de skulle vurdere min bil. De skulle ringe med en pris -
 aldrig sket....  Så gider sq heller ikke handle med dem.
 
 Mvh
 Hans
 
 
 
 |  |  | 
  Jørgen M. Rasmussen (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen
 | 
 Dato :  09-06-06 20:11
 | 
 |  | 
 "MacX" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse
 
 De skulle ringe med en pris -
 > aldrig sket....  Så gider sq heller ikke handle med dem.
 >
 Heller ikke nogen grund til, de gider ikke handle med dig, det er et alm.
 trick for at få dig ud af "klappen" hurtigt. Sikkert fordi det du ville
 bytte med ikke var interessant, særligt salgbart?.
 
 
 
 
 |  |  | 
   MacX (09-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MacX
 | 
 Dato :  09-06-06 20:18
 | 
 |  | On 2006-06-09 21:11:17 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
 <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> said:
 
 >
 > "MacX" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse
 >
 >  De skulle ringe med en pris -
 >> aldrig sket....  Så gider sq heller ikke handle med dem.
 >>
 > Heller ikke nogen grund til, de gider ikke handle med dig, det er et
 > alm. trick for at få dig ud af "klappen" hurtigt. Sikkert fordi det du
 > ville bytte med ikke var interessant, særligt salgbart?.
 
 En specialbil - som de kaldte det... Year right
 
 
 
 |  |  | 
    Jørgen M. Rasmussen (10-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jørgen M. Rasmussen
 | 
 Dato :  10-06-06 18:25
 | 
 |  | 
 "MacX" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse news:4489ca40$0$74110
 
 >
 > En specialbil - som de kaldte det... Year right
 >
 Hvilken??.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Lars Jensen (10-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Jensen
 | 
 Dato :  10-06-06 20:32
 | 
 |  | Jørgen M. Rasmussen skrev:
 > "MacX" <hom@FJERNMIG@pc.dk> skrev i en meddelelse news:4489ca40$0$74110
 >
 >> En specialbil - som de kaldte det... Year right
 >>
 > Hvilken??.
 
 Jeg fik samme svar på min Rover fra en Mazda forhandler (i Horsens)...
 så finder man bare andre der er til at tale med...
 
 Lars B
 
 
 |  |  | 
  PetrolHead (13-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : PetrolHead
 | 
 Dato :  13-06-06 10:09
 | 
 |  | 
 Carl wrote:
 > Givskud betalte skaden. Ialt ca 20.000 kroner. Givskud betalte af egen lomme
 > og derfor bestiller jeg også vores årskort til ZOO i københavn igennem
 > Givskud, for at de kan få nogle af pengene igen.
 > Faktisk anbefaler jeg alle at købe deres årskort til zoologiske haver i
 > Danmark igennem Givskud.
 
 De skriver da ellers på deres skilte at de ikke dækker skader på
 folks biler og at indkørsel i områderne er på helt eget ansvar :S
 
 
 
 |  |  | 
  PetrolHead (13-06-2006) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : PetrolHead
 | 
 Dato :  13-06-06 10:11
 | 
 |  | 
 Henrik Stidsen wrote:
 > Stefan presented the following explanation :
 > >> deres biler 7 dage mere end nødvendigt.
 >
 > > Det gav du forhåbeligt da ikke noget for?
 >
 > Ved Peugeot i Vejle står der et skilt med besked om at det er ulovligt
 > i henhold til markedsføringsloven at tilbyde lånebiler gratis... Det
 > tror jeg nu ikke helt på, slet ikke når der er tale om
 > reklamationsreperationer.
 
 Det var en gang ulovligt da Markedsføringsdimmeren så det som
 konkurrenceforvridende at tilbyde gratis værkstedsbil i forbindelse
 med reparationer og deslige. Senere blev den regel/lov dog lavet om
 og/eller trukket tilbage.
 
 
 
 |  |  | 
 |  |