tærte??
Fra : Heidi B. Petersen

Dato : 08-06-06 20:44

Hej Ng

Er der nogen her der har en god opskrift på tærte (madtærte)... Elsker tærte
og nyder det når nogen laver det... Men har aldrig selv prøvet og lave en..
Gerne med oksekød eller kylling som hovedingrediens.

Mvh Heidi

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 09-06-06 13:29

Heidi B. Petersen wrote:

> Er der nogen her der har en god opskrift på tærte (madtærte)...

Ikke lige på stående fod - men jeg har et på gode råd:

- Brug smør, ikke margarine, til mørdejen.

- Brug en metaltærteform, gerne med løs bund så det er nemt at få
tærten ud i et stykke. Det giver en meget bedre og ikke mindst
sprødere tærtebund.

Ebbe

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 26-06-06 16:00

"Heidi B. Petersen" <~hb@petersen.tdcadsl.dk~> skrev i en meddelelse
> [...]
en..
> Gerne med oksekød eller kylling som hovedingrediens.

Denne her er godt nok uden kød, men den smager fantastisk, og vinder altid
folks hjerter, selvom de måske rynker på næsen af ordet broccoli - selv min
kæreste er vild med den ;)

Tjek arla.dk, de har vist endda hele temaer med tærter.
http://www.arla.dk/appl/HJ/HJ401/HJ401D02.nsf/O/D7D21E1A1356042DC1256F2500413594

- Nina