SonyEricsson K600i
Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-06-06 14:46

Kan man udvidde telefonens hukommelse med Memory Stick? Fx. til mp3 musik?
Der er kun 37 Mb indbygget.

Hilsen Ole

Fra : J.K.Arning

Dato : 08-06-06 16:58

On Thu, 8 Jun 2006 15:45:51 +0200, Ole Sørensen wrote:

> Kan man udvidde telefonens hukommelse med Memory Stick? Fx. til mp3 musik?
> Der er kun 37 Mb indbygget.
>
> Hilsen Ole

Nej det kan man ikke.

K600i er den samme som K608i forøvrigt.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::
"Det er noget helt særligt at have sex i naturen. Pludselig ligger man der

Fra : Ole Sørensen

Dato : 08-06-06 18:22

J.K.Arning wrote:
> Nej det kan man ikke.

Øv, jeg synes ellers den er fed.

> K600i er den samme som K608i forøvrigt.

Hmm.. jeg kan se at K608 er noget billigere end 600, så det er da
interessant. Men er knapperne på K608 lige så gode som på K600?
Er der ingen forskel på dem?

Hilsen Ole

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-06-06 14:34

On Thu, 8 Jun 2006 19:22:07 +0200, Ole Sørensen wrote:

> Hmm.. jeg kan se at K608 er noget billigere end 600, så det er da
> interessant. Men er knapperne på K608 lige så gode som på K600?
> Er der ingen forskel på dem?

ingen overhovedet ..

Telefonen hedder K608i på det ene markede, f.eks. det danske og K600i på
det andet som f.eks. vistok det engelske.

Der er små forskelle i selve designet af coveret det er alt.