problemer med "gå tilbage" i FF
Fra : Tidemann

Dato : 08-06-06 13:36

Hejsa

På siden her:
http://www.singingwolfs.dk/females.shtml
i bunden, er der et link til et galleri.
Og i galleriet er der et Back links, da siden dækker over både en
dansk og en engelsk side, men jeg har lige opdaget at den ikke virker
i FF. Der går den kortvarigt tilbage til females, og så til galleriet
igen, det er jo ikke meningen.

Er der en indstilling i FF der skal pilles ved, og i så fald hvilken?
Eller er det funktionen på linket der er forkert?

--
Venlig hilsen Marianne
design af:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-06-06 13:56

Tidemann skrev:

> Og i galleriet er der et Back links, da siden dækker over både en
> dansk og en engelsk side

Jeg bruger aldrig tilbage-links, og jeg forstår ikke at nogen
laver dem.

--
Bertel