Begrænsning på antallet af felter i en myD~
Fra : Jakob Munck

Dato : 08-06-06 10:44

Jeg har en medlemstabel lavet i mySql og der er nu 20 felter i tabellen, men
jeg har brug for flere felter, måske 30 i alt. Er der en grænse for, hvor
mange felter man kan have i en tabel i mySql?

v.h.
Jakob

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-06-06 11:21

Jakob Munck wrote:
> Jeg har en medlemstabel lavet i mySql og der er nu 20 felter i tabellen, men
> jeg har brug for flere felter, måske 30 i alt. Er der en grænse for, hvor
> mange felter man kan have i en tabel i mySql?

Ja. Men jeg tror du er langt fra den.Så vidt jeg kan se er den øvre
grænse 3398.

Se også http://dev.mysql.com/tech-resources/crash-me.php

Mvh. Michael.

Fra : Jakob Munck

Dato : 08-06-06 12:03

> Ja. Men jeg tror du er langt fra den.Så vidt jeg kan se er den øvre grænse
> 3398.

Hvor ser du det?

> Se også http://dev.mysql.com/tech-resources/crash-me.php

Har set der og søgt på Google, men uden at finde et svar.

Men hvis du har ret, så har jeg jo ingen problemer, så mange tak for det.

v.h.
Jakob

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-06-06 12:29

Jakob Munck wrote:

> Hvor ser du det?

Prøv at kigge på det link, jeg har sendt. Søg efter 3398 på siden.

Mvh. Michael.

Fra : Michael Zedeler

Dato : 08-06-06 12:43

Michael Zedeler wrote:

> Prøv at kigge på det link, jeg har sendt. Søg efter 3398 på siden.

Jeg antager selvfølgelig at du har læst instruktioner på siden, valgt
den database, du bruger og klikket på knappen.

Mvh. Michael.

Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : Jakob Munck

Dato : 08-06-06 12:56