S:skærm ikke 17 ell
Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 08-06-06 09:59

Der er tale om en skærm der placeres på en overhead projektor
(medfølger ikke) hvorefter billedet, kan ses i farver 2-4 meter stort

Kan med et tv kort også anvendes som storskærm til tv, den store
fordel i forhold til storskærms projektorer, pæren til projektoren
koster med denne løsning kun ca 80kr mod 2-3000 ved en projektor !!

Pris fra ny ca 30.000 kr
sælges for hbo 1000kr

Teknik: mærke norske ASK
opløsning Svga op til 1024x768 er testet, 100% ok
Kan naturligvis køre alene eller sammen med din VGA skærm.
Leveres i flot transportkuffert kan derfor godt sendes !

manual kan mailes

Fra : Hauge

Dato : 08-06-06 10:09

Hej
complexFJERNES@pc.dk wrote:
> Kan med et tv kort også anvendes som storskærm til tv, den store
> fordel i forhold til storskærms projektorer, pæren til projektoren
> koster med denne løsning kun ca 80kr mod 2-3000 ved en projektor !!

Man skal dog lige være opmærksom på, at pæren til 80 kr. til en OHP kun
holder nogle få hundrede timer, mens til en rigtig projektor er det
2000-2500 timer.. Hvilket jo ændrer OHP pæreprisen til 800 kr.
sammenlignet med projektoren.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060608090929@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Hauge

Dato : 08-06-06 10:11

Hej
complexFJERNES@pc.dk wrote:
> Der er tale om en skærm der placeres på en overhead projektor
> (medfølger ikke) hvorefter billedet, kan ses i farver 2-4 meter stort

På trods af mit tidligere svar, havde ikke opdaget at det var den
forkerte gruppe, så bør du nok prøve at sælge i en markedsgruppe, kik på
www.usenet.dk for grupperne.

Brug dk.marked.privat.edb.ekstern til den her handel.

FUT: dk.admin.netikette hvor svar til dette indlæg kan læses.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060608091137@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-06-06 11:31

complexFJERNES@pc.dk wrote:

Skal vi nu til at klage over dig igen?, du har vist fået en del advarsler,
og dette bliver den sidste fra mig.

Handel skal foregå i handelsgrupperne og erhvervssalg i de dertil beregnede
grupper, og det bras der kan du aflevere på genbrugsanstalten.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk