hvor kan man se RAM-timings
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 08-06-06 09:40

Hej, hvordan kan jeg se hvad mine RAM-moduler kan af timings inkl. CL etc.
Uden at jeg nødvendigvis behøver at pille dem ud af maskinen. Findes der
testprogrammer eller lign., som kan afsløre dem ? (Det er hyperX fra
kingston)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-06-06 09:55

u.m.s [3460] wrote:
> [...]
> Uden at jeg nødvendigvis behøver at pille dem ud af maskinen. Findes der
> testprogrammer eller lign., som kan afsløre dem ? (Det er hyperX fra

CPU-Z fx.

http://www.cpuid.com/cpuz.php

Den kan både afsløre de nuværende timings, og dem rammen er
specificeret til svjh.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 08-06-06 12:00

> CPU-Z fx.
>
> http://www.cpuid.com/cpuz.php
>
> Den kan både afsløre de nuværende timings, og dem rammen er
> specificeret til svjh.

Super det prøver jeg.. ;)