Siemens S40 indstillinger?
Fra : Henrik

Dato : 18-06-01 05:53

Hvordan indsætter jeg mobilsvarnummeret, så der automatisk ringes op ved
langt tryk på 1-tallet?

Mvh. Henrik

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 18-06-01 07:53

"Henrik" skrev i en meddelelse

> Hvordan indsætter jeg mobilsvarnummeret, så der automatisk ringes op ved
> langt tryk på 1-tallet?

Er der ikke en manual med? Der må det da stå? Ellers prøv under beskeder.

/bm

Fra : jan steen sørensen

Dato : 18-06-01 15:56

Henrik skrev i meddelelsen <8PfX6.3818$VQ4.596676@news010.worldonline.dk>...
>Hvordan indsætter jeg mobilsvarnummeret, så der automatisk ringes op ved
>langt tryk på 1-tallet?

Prøv engang under indstillingen "Telefonsvarer", der skulle der gerne være
en menu med Telefonsvarer nummer.

Klip Start:
Telefonsvarertast
Hold tasten nede 1 sekund for at få hurtig adgang til din telefonsvarer (kun
hvis du eller din netoperatør har gemt nummeret).

"Vi har hotline på tlf. 35 25 86 00 eller email: helpdesk@siemenssg.com som
besvarer alle spørgsmål vedrørende trådløse telefoner og mobiltelefoner,
brugerfunktioner, teknik og reparationstid os.v. Hotlinen har åben mandag
til fredag mellem kl. 9.00 og 18.00."
Klip slut.

Hilsen
Jan

Fra : ludvigsen

Dato : 27-07-01 07:22

> [...]
mobiltelefoner,
> brugerfunktioner, teknik og reparationstid os.v. Hotlinen har åben

Hmm den er jeg da ikke imponeret over
købte en s-40 9 juli nå jeg kørte på motorvej kunne jeg intet høre
og jo vinduet var lukket.....så den 10 juli købte jeg et handfreeset
hmm nu kunne folk ikke høre mig.....
men hvis jeg sad og vippe lidt på ledningen så kom der forbindelse......
og selve stikket i telefonen er ret løst.
den 11 juli gik jeg ned i teledanmark butikken
og den skulle så sendes til rep.....en helt ny telefon??????
nå men den er så stadig til rep her 16 dage efter..................
flot service hos siemens!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik

Dato : 18-06-01 20:53

Tak for svarene og god service fra Siemens.

Det viste sig, at man skulle indsætte mobilsvarnummeret under hurtigkald nr.
1. Det har jeg ikke kunnet finde i manualen, men det er da muligt, at det
står et sted.

Mvh. Henrik

Fra : jan steen sørensen

Dato : 19-06-01 06:19

Henrik skrev i meddelelsen ...
> [...]
nr.
>1. Det har jeg ikke kunnet finde i manualen, men det er da muligt, at det

Nej det står ikke i manualen, det burde virke uden at du laver det som
hurtigkald
- men det vigtigste er jo at det virker..

Jan

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 19-06-01 07:36

"Henrik" <henrik@diver.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan indsætter jeg mobilsvarnummeret, så der automatisk ringes op ved
> langt tryk på 1-tallet?

Det kan du kun selv gøre ved at lave det som en "hurtig" tast. Se manualen
herfor.

\MK

Ps. Prøv at læse http://www.s40forum.de/