Hvilken GPS?
Fra : Birger Dorvil

Dato : 07-06-06 22:02

Hej NG!

Jeg har bemærket, at flere af jer af og til fotæller om gode
oplevelser ved at erstatte kortet med en GPS.
Efter en tur til Milano i efteråret med lånt PDA med GPS, hvor det
lykkedes mig at køre direkte til bestemmelsesstedet inde midt i byen
uden at køre forkert én eneste gang, har jeg besluttet at anskaffe mig
en selv, inden turen går sydover med CV'en til sommer. Jeg er kommet
frem til, at det nok skal være TomTom 700 eller 710. Er der mon nogen
af jer, der har erfaringer med en af disse og evt. kan øse lidt af
den, inden jeg beslutter mig.
På forhånd tak.

--
Hilsen
Birger

Fra : Anders Majland

Dato : 08-06-06 08:53

> Jeg har bemærket, at flere af jer af og til fotæller om gode
> oplevelser ved at erstatte kortet med en GPS.

Kender du dk.teknik.satelit.navigation ? ellers så prøv at også kigge der.