EMIL ER TILBAGE!
Fra : Stefanie

Dato : 07-06-06 21:51

Puha, tlf ringede og en ung fyr mente at have Emil stående udenfor sin dør.
Det er 3 uger siden at Emil forsvandt, så jeg var sikker på at det IGEN var
falsk alarm. Dem har der været flere af da der åbenbart er flere katte i
området der ligner ham.
Han sagde dog at denne havde en brun plet ved næsen, hvilket ingen af de
andre har, så jeg fik startet bilen og kørte temmelig meget for stærkt på
den ellers meget korte vej over til denne fyr, løb ud af bilen og ringede på
døren. Døren åbnede og der, midt i stuen stod Emil. Ind af døren med mig,
kalde på ham og han kom, han ville kæle, jeg tog ham op, græd, krammede ham,
nussede. Bemærkede at han havde tabt sig meget, men ellers var pæn, uden
skræmmer eller noget!

For helvede! Det var det vildeste og dejligste øjeblik. Det kan nærmest ikke
beskrives! Lykkelig genforening.
Jeg lovede fyren at komme over med noget vin eller noget, selvom han ikke
mente det var nødvendigt. Den genforening var nok for ham. Jeg har nu findet
et godt billede af Emil, en flakse vin og lidt kaffe jeg vil forære ham,
samt lidt slik eller andet!

Det viser sig at Emil har tullet rundt derovre længe, men denne fyr har
altså først set mit ophæng om at han var savnet nu, og ringede så!

Men..... Hvordan forholder jeg mig nu? Jeg har selvfølgelig hevet ophængende
ned. Men det skal vel også meldes til katteregister? Skal det ske per tlf?
Eller kan det gøres på deres hjemmeside? Og er der andre ting jeg skal gøre,
nu han er hjemme igen?

Jeg har jo netop igår fået min nye killing som var erstatning for Emil, så
nu håber jeg bare at alle 3 katte kan sammen *beder til guderne*

Venligst den lykkeligste missemor i verden

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 08-06-06 00:06

> Jeg har jo netop igår fået min nye killing som var erstatning for Emil, så
> nu håber jeg bare at alle 3 katte kan sammen *beder til guderne*
>
> Venligst den lykkeligste missemor i verden

Hej Stefanie

Tillykke, tillykke. Hvor må du være glad. Så tager du det med sammenføringen
bagefter *S* Og at han også var glad for at se dig, tyder jo godt *S*

Pøj pøj med dem alle og endnu en gang tillykke med den lykkelige udgang på
historien.

Med venlig hilsen
Lise

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 08-06-06 15:47

Hej Stefanie

Tillykke-tillykke....Nej hvor skønt for dig og Emil...-og for alle os andre
som jo på en eller anden måde bliver berørt hver gang vi hører om en som har
mistet sin kat......

Mange hilsner fra Majbritt

Fra : Stefanie

Dato : 11-06-06 12:21

´Hvor længe skal jeg holde Emil inde, inden han igen kan komme ud?
Jeg mener her efter hans eventyr.. Bør man holde ham inde i 14dage eller
hvordan?