Opera mini på K750i, "der opstod en fejl"
Fra : Peter

Dato : 07-06-06 19:53

Hej.

Når jeg installere Opera mini (den nyeste fra deres side) på min K750i, og
starter den, så skal man første gang tjække forbindelsen, og den siger at
jeg har en "Funktionsdygtig forbindelse".... så langt så godt.....
Så går jeg ind op prøver at komme ind på en af de faste links i programmet
"de gule sider", og i bunden skriver den "oversætter" i 4-5 sekunder
hvorefter den skriver "der opstod en fejl"....

Efter yderligere 2 minutter får jeg en længere forklaring om at der muligvis
er prblemer med min netværksopsætning og at jeg kan gå ind introduktion og
udføre forbildelsestesten.... (Error : t120)
- gør jeg det får jeg stadig beskeden "Funktionsdygtig forbindelse"....

Jeg kan sende MMS og jeg kan "wappe" på telefonen, så jeg ved ikke hvad der
kan være galt, eller hvad jeg skal lede efter....

Så jeg vil blive meget glad for at få lidt hjælp.....

Mvh.
Peter

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-06-06 01:44

"Peter" <pshdo@tele.to.adsl.dk> posting:

>udføre forbildelsestesten.... (Error : t120)
>- gør jeg det får jeg stadig beskeden "Funktionsdygtig forbindelse"....

Måske kan du finde svaret i en af disse tråde:
http://my.opera.com/community/forums/search.dml?term=+t120&id=111

--
What is life, except excuse for death,

Husk-viking: http://my.opera.com/community/customize/widgets/info/?id=4232