Pinnacle PCTV USB Stick
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 07-06-06 19:08

Hejsa,

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=194627
Jeg har købt ovenstående - foreløbigt er det dog lidt af en skuffelse. Havde
glædet mig til at se WM på terassen - men ak! Den har svært ved at fange
signalet og fastholde det. Jeg har prøvet på flere forskellige bærbare men
det er ikke her problemet ligger. Måske er signalforholdene bare dårlige!!

Når den endelig finder signalet er der fint billede og lyd, men bare jeg
flytter antennen en lille smule ryger forbindelsen - TRÆLS!

Er signalet ikke ok i hele dk (Them, Midtjylland)? Dårlig/defekt hardware?
Dårlig antenne?

Mvh. Bo Jørgensen

Fra : Ivan Hansen

Dato : 07-06-06 19:33

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flytter antennen en lille smule ryger forbindelsen - TRÆLS!
>
> Er signalet ikke ok i hele dk (Them, Midtjylland)? Dårlig/defekt hardware?

Jeg har samme produkt og det virker fortrinligt her (Odsherred). Jeg
benytter en antenne af flg. mærke:
Hirschmann Zifa D-16V. Resultatet er langt bedre end forventet.

Mvh. Ivan

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 07-06-06 21:57

> Jeg har samme produkt og det virker fortrinligt her (Odsherred). Jeg
> benytter en antenne af flg. mærke:
> Hirschmann Zifa D-16V. Resultatet er langt bedre end forventet.
>
> Mvh. Ivan

Ok - måske er det bare et spørgsmål om en ordentlig antenne - hmm, endnu en
udgift
Hvor købte du din Hirschmann ?

Hilsen Bo

Fra : Ivan Hansen

Dato : 08-06-06 02:27

> Ok - måske er det bare et spørgsmål om en ordentlig antenne - hmm, endnu
> en udgift
> Hvor købte du din Hirschmann ?

Jeg købte den hos HE-Data (Asnæs centeret i Odsherred), men den kan vel fåes
andre steder.

Mvh. Ivan.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 08-06-06 07:32

> Jeg købte den hos HE-Data (Asnæs centeret i Odsherred), men den kan vel
> fåes andre steder.

Hvorfor brugte du ikke den medfølgende antenne?

Mvh. Bo

Fra : Ivan Hansen

Dato : 08-06-06 20:46

> Hvorfor brugte du ikke den medfølgende antenne?

Jeg havde ikke tillid til "pinden" straks jeg så den, derfor købte jeg den
anden.

Der er forresten kommet ny software til "USB-sticken indenfor de sidste
dage - er netop ved at installere!

Mvh. Ivan.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-06-06 21:11

"Ivan Hansen" <ivan@flight.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> anden.
>
> Der er forresten kommet ny software til "USB-sticken indenfor de sidste

Hmm - har købt en MSI DVB-T USB-stick - også med en 15-cm "pind" i stedet
for antenne.
Den virkede da helt fint i Veddinge Bakker (7 km fra Asnæs).

--
Jesper Hedegaard

GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Ivan Hansen

Dato : 09-06-06 19:42

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> skrev i en meddelelse

> Hmm - har købt en MSI DVB-T USB-stick - også med en 15-cm "pind" i stedet
> for antenne.
> Den virkede da helt fint i Veddinge Bakker (7 km fra Asnæs).

Er dér bli´r du resten af livet..:))

Mvh. Ivan.