Liste over campingpladser og priser i dk
Fra : ck

Dato : 07-06-06 18:56

Sidste år fik jeg en link igennem gruppen her til en side på "alle
campingpladser i danmark" kun ren fakta om priser og stjerner på samme side.
Har prøvet og søge på google men kan ikke lige finde min gamle søgning og
svaret på det.Kan i hjælpe ?

CK

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-06-06 19:48

In news:44871347$0$15793$14726298@news.sunsite.dk,
ck <virker@ikke.dk> typed:

Formoder at det er denne du har set http://www.campingpladspriser.dk/.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Sten Bo

Dato : 07-06-06 19:57

"ck" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side.
> Har prøvet og søge på google men kan ikke lige finde min gamle søgning og

Det var måske den her. Ren fakta Det siges at være en meget stor fordel
at mingelere søgningerne med Excel.

http://www.campingpladspriser.dk/

Og her er et forsøg på en joke som jeg i k k e har prøvet, da jeg ikke
ved hvordan Mortens sider ser ud og virker uden farver.

http://www.verdensnavle.dk/tips2.html#Baggrundsfarve

men bare tanken luner sikkert hos mange.

Fra : ck

Dato : 07-06-06 20:17

Mange tak lige hvad jeg søgte.

CK

Fra : ck

Dato : 07-06-06 20:20

> [...]
>
> http://www.verdensnavle.dk/tips2.html#Baggrundsfarve
>
> men bare tanken luner sikkert hos mange.

?????????????

Fra : Sten Bo

Dato : 09-06-06 21:40

> "Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> ?????????????

Grafikken og farverne var i starten et meget kommenteret indslag på Mortens
sider - og selv om jeg ikke kan se hvordan man i nuværende data opsætning
kan overskue alle oplysningerne uden farvestriberne - kunne det da være
morsomt at se siden uden.

Så kan i lære det kan i.

Det var måske uforståeligt hvis du ikke havde set siden endnu.

Jeg syntes, at det er et meget prisværdigt initiativ og håber, at man
hjælper Morten med links hvis man opdager steder der ikke er med.

Der er bidraget herfra.

Fra : ck

Dato : 10-06-06 08:30

> [...]
>
> Jeg syntes, at det er et meget prisværdigt initiativ og håber, at man
> hjælper Morten med links hvis man opdager steder der ikke er med.

Som jeg skrev har jeg brugt siden andre år med stor udbytte, derfor forstår
jeg ikke dit negative udbrud. Jeg har været inde på siden og jeg er næsten
sikker på og få lige så godt udbytte af den i år også

Håber du også for en god camping ferie

CK

Fra : Sten Bo

Dato : 10-06-06 10:56

> [...]
> forstår jeg ikke dit negative udbrud. Jeg har været inde på siden og jeg
> er næsten sikker på og få lige så godt udbytte af den i år også

Ha.. Den som kun..

Det var ment som et muntert, ikke negativt indslag, og jeg beklager du
opfattede det forkert.

IGEN... støt Morten med pladser hvis i har nogle. Det må være mere
relevant!

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 09-06-06 15:18

Her er nogle af de senest opdaterede prisudregninger:

2 voksne--2 børn(9 år og 13 år)
3 voksne--2 børn(8 år og 9 år)
3 voksne--2 børn(7 år)
3 voksne--2 børn(5 år og 8 år)
2 voksne--2 børn(8 år og 12 år)
3 voksne--2 børn(4 år og 5 år)
2 voksne--3 børn(2 børn(1 år) og 1 barn(9 år))
2 voksne--3 børn(2 børn(1 år) og 1 barn(3 år))
1 voksen--3 børn(1 barn(6 år), 1 barn(8 år) og 1 barn(9 år))
1 voksen--3 børn(1 barn(5 år) og 2 børn(7 år))
1 voksen--3 børn(2 børn(5 år) og 1 barn(7 år))
2 voksne--3 børn(2 børn(6 år) og 1 barn(12 år))
2 voksne--3 børn(1 barn(2 år) og 2 børn(8 år))

Normalt vil det være de prisudregninger, der er mest aktive, og har
flest besøgende, som vil blive opdateret hurtigst.

Med venlig hilsen

www.campingpladspriser.dk
Morten

Fra : ck

Dato : 10-06-06 09:22

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i en
meddelelse news:1149862671.193002.254570@i39g2000cwa.googlegroups.com...

[...]

Og tak for siden har brugt den med stor udbytte.

CK

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 10-06-06 10:57

Hej ck

Det glæder mig, at du har glæde af siden.

Hvis du er interesseret, kan du skrive, hvilken af prisudregningerne du
bruger, og derefter vil jeg opdatere den så hurtigt som muligt.

Med venlig hilsen
Morten

Fra : SB

Dato : 15-06-06 18:26

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i en
meddelelse news:1149933415.629211.231720@h76g2000cwa.googlegroups.com...
[...]

Har også benyttet den side en del sidste år, og er da glad for dr er nogen
der gider gøre et stykker ulønnet arbejde for at andre kan spare en del
besær
eneste ting er måske, at hvis striberne havde gået vandret ville det måske
være nemmere, ved det ikke, kan også være det er min høje skærmopløsning der
gør at det kræver en linial for at kunne følge pladsen helt ud til højre.

Men under alle omstændigheder, så er jeg glad for siden

Søren

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 10-06-06 12:23

Hej Sten Bo

Hvis du er interesseret i at se prisudregningerne uden farver, kan du
selv fjerne dem, men jeg tror bare ikke, at du vil kunne tyde dataene
bagefter.

Det glæder mig, at du synes at det er et prisværdigt initiativ. Det
giver motivation, når jeg får at vide, at det kan bruges.

Fra : Sten Bo

Dato : 11-06-06 08:32

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i en
meddelelse news:1149938573.600110.197190@i40g2000cwc.googlegroups.com...
[...]

Nej, jeg vil ikke fjerne farver. Du har ret. Jeg bruger bare siderne
som opslagsværk og har ikke brugt for prisudregningerne. Priserne står jo på
siden, eller også går vi alligevel ind og kikker på pladsens side.

Det der fascinere mig er, at her er en "næsten" komplet oversigt - og at
man også har de billige. - Meget fint at f.eks. bondegårdscamping og hvad
det nu hedder, kommer med sammen med alle de andre.

Vi klager over at det er dyrt at campere i DK, men det behøver så ikke
nødvendigvis at være tilfældet.

Listning i prisorden er sådan "ideologisk" meget vigtigt. Derfor syntes
jeg
din side er vigtig.

Jeg har ikke fået det til at køre i exel pats MS, men det er uden betydning
her.... !

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 16-06-06 19:07

Hej SB

Det glæder mig, at du kan bruge siden.

Ud fra det du skriver, ser det ikke ud til, at du har prøvet at
downloade selve prisudregningen, som der står beskrevet i Vejledningen
til Sorter selv, men hvis du prøver det, vil du kunne gøre noget helt
specielt. Når du har gjort det, skal du i prisudregningen, som nu
ligger i et Excel-regneark klikke i det felt der hedder B2(Kolonne
B--række 2), og derefter klikker du på "Vindue" øverst oppe på
selve menu-linien, herefter klikker du på "Frys ruder". Nu kan du
navigere(brug bjælkene i højre side og forneden til højre--husk du
kan også bruge de små sorte pile) inde i prisudregningen, men den
øverste linie, og den venstre kolonne flytter sig ikke. Derved kan du
hele tiden se, hvad de enkelte kolonner og rækker betyder.

Håber, at dette vil lykkes for dig, ellers er du velkommen til at
skrive igen.

Er du interesseret, vil jeg gerne opdatere den prisudregning, som
passer til dig.

Med venlig hilsen

Morten
www.campingpladspriser.dk

Fra : SB

Dato : 17-06-06 08:10

"Campingpladspriser.dk" <sammenlign@campingpladspriser.dk> skrev i en
meddelelse news:1150481225.379139.211640@i40g2000cwc.googlegroups.com...
[...]

Per H var så venlig at maile nogenlunde samme forklaring til mig, så har
fået det til at virke
men takker for det alligevel

keep up the good work

Søren

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 25-06-06 09:43

Hej alle

Her er nogle af de senest opdaterede prisudregninger:

1 voksen--1 barn(12 år)
1 voksen--2 børn(1 år og 2 år)
2 voksne--2 børn(11 år og 14 år)
2 voksne--2 børn(14 år og 15 år)
2 voksne--2 børn(15 år og 17 år)
2 voksne--2 børn(15 år og 18 år)
2 voksne--2 børn(16 år)
2 voksne--2 børn(16 år og 17 år)
2 voksne--2 børn(16 år og 18 år)
2 voksne--2 børn(17 år)
2 voksne--2 børn(17 år og 18 år)
2 voksne--2 børn(18 år)
2 voksne--3 børn(11 år)

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 05-07-06 18:11

Hej alle

Her er nogle af de senest opdaterede prisudregninger:

1 voksen--1 barn(14 år)
1 voksen--2 børn(3 år)
1 voksen--2 børn(2 år og 4 år)
1 voksen--2 børn(3 år og 12 år)
2 voksne--1 barn(14 år)
2 voksne--1 barn(18 år)
2 voksne--2 børn(2 år og 2 år)
2 voksne--2 børn(1 barn(fra 5 år til og med 9 år) og 1 barn(15 år))
2 voksne--2 børn(1 barn(fra 5 år til og med 9 år) og 1 barn(16 år))
2 voksne--2 børn(14 år og 16 år)
2 voksne--2 børn(12 år og 17 år)
2 voksne--2 børn(13 år og 18 år)
2 voksne--2 børn(14 år og 18 år)
2 voksne--3 børn(1 barn(1 år), 1 barn(fra 5 år til og med 9 år) og
1 barn(16 år))
2 voksne--3 børn(1 barn(1 år), 1 barn(fra 5 år til og med 9 år) og
1 barn(17 år))
2 voksne--3 børn(1 barn(1 år), 1 barn(fra 5 år til og med 9 år) og
1 barn(18 år))
3 voksne--2 børn(1 barn(fra 5 år til og med 9 år) og 1 barn(17 år))

Fra : Campingpladspriser.d~

Dato : 26-07-06 20:16

Campingpladspriser.dk skrev:

> Hej alle
>
> Her er nogle af de senest opdaterede prisudregninger:

1 voksen--1 barn(4 år)
1 voksen--1 barn(10 år)
1 voksen--1 barn(11 år)
1 voksen--1 barn(14 år)
1 voksen--2 børn(1 barn(2 år) og 1 barn(fra 5 år til og med 9 år))
2 voksne--1 barn(16 år)
2 voksne--2 børn(3 år)
2 voksne--2 børn(fra 5 år til og med 9 år)
2 voksne--2 børn(11 år)
2 voksne--2 børn(11 år og 16 år)
2 voksne--2 børn(12 år og 15 år)
2 voksne--3 børn(2 børn(fra 5 år til og med 9 år) og 1 barn(12
år))
2 voksne--3 børn(1 barn(fra 5 år til og med 9 år) og 2 børn(10
år))
3 voksne--2 børn(4 år og 7 år)
4 voksne--1 barn(10 år)