Valg af bundkort til Opteron 165
Fra : Jacob Voigt

Dato : 07-06-06 17:59

Hejsa

Jeg har for nyligt erhvervet mig et Gigabyte GA-K8N PRO-SLI sammen med en
opteron 165 CPU, hertil hat jeg to stænger corsair CMX1024-4000PT ialt 2 GB.
Mit problem er, at jeg kan ikke OC overhovede og systemet kører langt fra så
smidigt som jeg mener man kan forvente med denne konfiguration. Jeg mener at
det må være mit MB der ikke fungerer sammen med ram og CPU. Er der nogen der
har nogen ideer eller erfaringer til hvilke bundkort der fungerer optimalt
med førnævnte ram og CPU, da jeg besluttet mig for at købe et nyt bundkort -
MB skal kunne OC'e - det er ikke et must at det har SLI - det skal dog
understøtte SATA II. Prisen er ikke det afgørende. Gode råd modtages med buk
og skrab herfra.

Med Venlig Hilsen

Jacob Voigt

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-06 20:00

Jacob Voigt wrote:
> [...]
> understøtte SATA II. Prisen er ikke det afgørende. Gode råd modtages med buk

Asus A8N32 skulle nok kunne få et smil på dine læber.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)