indhegning af have
Fra : Battlefield´s

Dato : 07-06-06 14:15

Hej
Nu hvor vejret er godt overvejer vi at indhegne haven til kattene.
Jeg kan huske flere gode sider med billeder af sådan en indhegnet have, men
nu kan jeg ikke finde siderne igen. Er der nogen der kan huske dem?
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Marianne Juul

Dato : 07-06-06 21:08

Hej Vibeke
Jeg har selv lige fået indhegnet haven til mine katte, og i den forbindelse
har jeg lavet en side om hvordan vi greb det an, på samme side har jeg
samlet nogle af de links som jeg har ladet mig inspirere af, der er måske
nogle af dem du efterlyser?

http://www.netkatten.dk/haven.htm

Hilsen Marianne
www.netkatten.dk

Fra : Marianne Juul

Dato : 07-06-06 21:08

Hej Vibeke
> [...]

> men
> nu kan jeg ikke finde siderne igen. Er der nogen der kan huske dem?

Den har indtil videre sparet mig for at få 15514 spam-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-06-06 12:01

"Marianne Juul" <juuls@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> har jeg samlet nogle af de links som jeg har ladet mig inspirere af, der

Er nogle pæne løsninger, er dog i tvivl om hvorvidt man må have elhegn i
private haver.. og om jeg ville syntes det var noget jeg kunne lide.. men på
den anden side dyrene tager jo ikke skade af strømmen..

Fra : mop

Dato : 08-06-06 12:40

Jeg har det også
husk at det er et små dyr stød som ikke giver det samme "rap" som dem til en
ko !!