SE W810/750i/W800
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-06 13:10

Hvad er den store forskel ?

Umiddelbart ser det for mig ud som om jeg kan købe en 750 med et 1Mb kort
til det samme som en 810 koster

Og på de debater er er her så kan jeg få den fornemlse at de kan det samme
!

--
Mojn der

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-06-06 13:19

Kai L..J. Rasmussen skrev:
> Hvad er den store forskel ?

http://mobildebat.dk/showthread.php?t=78270 og der er flere tråde i
samme stil, med w800i versus k750

> Umiddelbart ser det for mig ud som om jeg kan købe en 750 med et 1Mb kort
> til det samme som en 810 koster

En megabyte? En giga, mener du vel. Men w800i og k750 er ens rent
hardware mæssigt, så dem kan du godt direkte sammenligne. Men 810 er
næste generation, som har lidt flere ændringer.

> Og på de debater er er her så kan jeg få den fornemlse at de kan det samme

Jae det er også meget rigtigt, der er dog lige kommet EDGE support i
810'eren, men ellers er funktionerne ca de samme.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : BG

Dato : 07-06-06 14:24

W810 er quad-band (850/900/1800/1900)
K750/W800 er tri-band (900/1800/1900)

Börje, fra Sverige
--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-06 19:00

> W810 er quad-band (850/900/1800/1900)
> K750/W800 er tri-band (900/1800/1900)
Tak .... men det siger mig ikke en skid ?
Men tak for svar også til Bjarke

Fra : BG

Dato : 09-06-06 10:53

On Thu, 8 Jun 2006 19:59:44 +0200, "Kai L..J. Rasmussen" <kai snabel a
abou pungt dk> wrote:

>Tak .... men det siger mig ikke en skid ?

Det betyr at du kan bruge W810 i alle forskellige GSM-nette i verlden,
men K750/W800 ikke kan finde alle nett i Amerika.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-06 18:58

> En megabyte? En giga, mener du vel. Men w800i og k750 er ens rent 0
Ja ja
>der er dog lige kommet EDGE support i 810'eren,
hvad er det ??

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-06-06 11:04

Kai L..J. Rasmussen skrev:

> hvad er det ??

http://en.wikipedia.org/wiki/EDGE
Kort fortalt næste generation af alm GPRS. Dvs hurtigere dataoverførsel
som man kender det fra 3G netværet, bare via det alm gsm netværk.
Men om det overhovedet er igang i DK, ved jeg ikke.

Fra : Fuzzbox

Dato : 09-06-06 11:18

"Bjarke Ravn-Jonsen" <news@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> som man kender det fra 3G netværet, bare via det alm gsm netværk.
> Men om det overhovedet er igang i DK, ved jeg ikke.

Det er i gang, men det er kun Telia der har det.
De andre selskaber er vist ikke interesserede i at starte det op.

Mvh
Fuzzbox