Asus P4P800 Deluxe WOL?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 06-06-06 22:46

Kan ikke lige se om mit bundkort understøtter WOL?
Nogen der kan sige om det gør?

/ Sid

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-06-06 08:45

sls(2770) skrev:

> Kan ikke lige se om mit bundkort understøtter WOL?
> Nogen der kan sige om det gør?

Det gør det. Se i din bios hvor du kan slå det til/fra. Det står også
beskrevet i manualen til den.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : sls\(2770\)

Dato : 07-06-06 18:07

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i en meddelelse

> Det gør det. Se i din bios hvor du kan slå det til/fra. Det står også
> beskrevet i manualen til den.

Kan ikke lige finde det i bios. Der er noget der hedder "Power On By
External Modems" og "Onboard LAN Boot ROM" er det nogen af dem ?

/7 Sid