Er interesse i Tønder-sagen et advarselste~
Fra : Knud

Dato : 06-06-06 21:24

Mine to piger bor sammen med deres mor og hendes ny kæreste.

Den ældste, der lige er blevet konfirmeret, var meget interesseret i at læse
indslaget på 4 sider om Tøndersagen forleden.

Er det et advarselssignal om at der kan være noget galt, eller er det bare
nysgerrighed?

Der ser ikke ud til andet, set udefra, men det gjorde der jo heller ikke i
Tønder.

Jeg ønsker ikke at kaste mistanker på ex'en blot for at få pigerne over til
mig.

Fra : Sabina H.

Dato : 06-06-06 22:24

Knud wrote:
> [...]
> bare nysgerrighed?

> Jeg ønsker ikke at kaste mistanker på ex'en blot for at få pigerne

jeg tror det er meget normalt for teenage piger at være interesserede i den
slags.....
måske det blot er interesse... måske hun har en mistanke til at noget
lignende sker for en af hendes veninder....
måske er det bare for at lære om mennesker......

der er mange måske'er, men hvis du vil være sikker, så snak med pigen... en
pige i konfirmationsalderen er fuldt ud i stand til at forklare sig ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 07-06-06 09:46

"Knud" <Knud@post.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> indslaget på 4 sider om Tøndersagen forleden.
>
> Er det et advarselssignal om at der kan være noget galt, eller er det bare

Min første tanke er, at hvis der virkelig var noget galt i hendes liv, så
ville hun ikke, åbenlyst i al fald, læse sådan en artikel.

Fra : Ulrich Valera

Dato : 08-06-06 23:15

"Knud" <Knud@post.invalid> wrote in message
> [...]
> indslaget på 4 sider om Tøndersagen forleden.
>
> Er det et advarselssignal om at der kan være noget galt, eller er det

---------------------------------------

Du skal skynde dig at tage det der smudslitteratur fra hende!
Børn under 25 år skal aldeles ikke vide noget om sex.
Det kommer der ikke noget godt ud af.

Tjek også hvem hun omgås.
Der er forhåbentlig ikke nogen drenge iblandt dem?

Du kan give hende en Bibel og høre hende i den som kontrol, så hun kan
komme på fromme tanker og få mere afstand til livet.

Hun har vel forhåbentlig ikke mandlige lærere?
Det er i så fald rigtig slemt og så må du kræve, at hun straks flyttes
til en klasse kun med kvindelige lærere.

Om nødvendigt må du selv undervise hende.

Du må også sikre dig at din ex´s nye kæreste ikke bor hos din ex.

Det er garanteret kun pigerne, han er interesseret i og ikke din ex.
Den slags har vi læst meget om.

Det er godt, at der er folk som dig, der kan holde moralen intakt.

Hvor ville vi ellers ende henne?

Som frie mennesker måske?

Ulrich Valera
Missionær i Stilling