Fælg/reservehjul
Fra : bimand

Dato : 06-06-06 20:54

Reservehjul til en Burstner 480TK FUN 2003

Hvilken bil har samme fælg mål. 5½J x 15CH 205/65R15

mvh. Peter

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 06-06-06 22:35

bimand skrev:
> Reservehjul til en Burstner 480TK FUN 2003
>
> Hvilken bil har samme fælg mål. 5½J x 15CH 205/65R15
>
> mvh. Peter

mange

du skal også have antal bolte og deres indbyrdes afstand, samt
indpresningen med i regnestykket

--
Keld Rasmussen

Fra : Kaj Olsen

Dato : 06-06-06 23:06

Hvis jeg var dig ville jeg prøve et Mercedes fælg, har selv haft held til et
finde et mercedes fælg hos en "hugger" og den passer perfect til en Alko
undervogn fra 2002.

Mvh
Kaj Olsen