Vignette i ruder - øv
Fra : T. Hartung

Dato : 06-06-06 18:54

Jeg vil igennem Shweiz i år for at komme til Val d'Isere - er altid kørt
uden om dette land - men nu skal det altså prøves.

Jeg skal så have vignette i både bil og CV - der er bare det men - jeg kan
ikke døje klistermærker på mine køretøjer. Dem i bilruden er ikke noget
problem MEN den til CV hvordan får jeg den af ruden igen uden at ridse den
bløde plast? - er der et par gode "tricks/fif"? Nogen der kender et godt
"underlag" for Vignetten som let lader sig fjerne når jeg kommer hjem?
--
mvh.
T. Hartung

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 06-06-06 20:28

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bløde plast? - er der et par gode "tricks/fif"? Nogen der kender et godt
> "underlag" for Vignetten som let lader sig fjerne når jeg kommer hjem?

Du kan sove ganske roligt - for du kan nemt fjerne klistermærkerne igen med
helt alm. madolie.

Fremgangsmåden er følgende:

1. Fjern den del af klistermærket du kan med fingrene. Det skal være sådan
at olien kan trænge igennem.

2. Kom lidt madolie på et stykke køkkenrulle. Det er ligemeget hvilken type
madolie det drejer sig om.

3. Gnid forsigtigt på klistermærket med olien. Klistermærket vil efter kort
tid blive opløst.

Såh....god tur - med vignetter og det hele.

/Flemming U

Fra : Anders Majland

Dato : 07-06-06 09:37

> Du kan sove ganske roligt - for du kan nemt fjerne klistermærkerne igen
> med helt alm. madolie.

Evt klæbe noget gennemsigtigt bogbind på ruden først. Det lader sig nemt
fjerne igen.

Fra : Id

Dato : 07-06-06 13:56

Det er ikke noget problem

Jeg har dem altid til at ligge i forrude, og ikke klistret på, er aldrig
blevet stoppet af den grund

Jeg har 2 stk. du kan købe til en hund stykket

ihjc@mail.dk

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 07-06-06 19:22

de smutter også nemt af hvis man bruger en hårtørrer