SonyEricsson gør det selv opdater software~
Fra : Søren Blom

Dato : 06-06-06 16:09

Er der nogen som har erfaring med gør det selv opdateringssoftwaren fra
SonyEricsson, har dovnloadet og installeret softwaren fra SE som man skal
bruge til opgaven, men er indtil videre for meget kylling til at bruge det.
Min telefon er en SE K750i

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 06-06-06 18:05

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse news:44859a84$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> softwaren fra SE som man skal bruge til opgaven, men er indtil videre for meget kylling til at bruge det. Min telefon

Det har jeg da lige gjort ved min 2 dage gamle i går - ingen problem.

Største problem er SE elendige software Jeg fik da opdaterings-
programmet til at virke langt om længe, men deres Manager bliver
jeg nødt til at skrotte. Har nu uafhængigt af hinanden prøvet på to
forskellige PC-er og det virker ikke på nogen af dem eller også
virker det ikke efter hensigten. - Min egen vil det slet ikke køre på
og det er en AMD64 - måske det er problemet ? det' en ommer SE !

Heldigvis virker MyPhoneExplorer ved 1. forsøg - hvor svært kan det være ?

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-06-06 20:53

Morten Jørgensen skrev:

> Heldigvis virker MyPhoneExplorer ved 1. forsøg - hvor svært kan det være ?
Det er et rigtig godt program. Bruger det selv hver dag.

--
MVH Lars

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 20-06-06 05:00

On Tue, 6 Jun 2006 19:05:15 +0200, Morten Jørgensen <mj_500@sol.dk>
wrote:

> [...]
>og det er en AMD64 - måske det er problemet ? det' en ommer SE !
>
>Heldigvis virker MyPhoneExplorer ved 1. forsøg - hvor svært kan det være ?

Hej
Ja så svært at jeg ikke kan finde ud af det-
Er det filen UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe fra Sony Erikssons
hjemmeside? Den melder fejl, når jeg prøver at installere den på pc'en
Hvordan installerer man den med MyPhoneExplorer?
Eller er det en anden fil? Er det firmwareopdatering?
Min SE k750i har version R1L002.
Kan du (eller andre) hjælpe mig med, hvordan man gør?

mvh HJ

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 20-06-06 19:48

"Hans Jeppesen" <hjeppe@mail.dk> skrev i en meddelelse news:pjre92dmb3m1of4up27ltnhre4h2cnh6h0@4ax.com...

> Hej
> Ja så svært at jeg ikke kan finde ud af det-
> Er det filen UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe fra Sony Erikssons
> hjemmeside? Den melder fejl, når jeg prøver at installere den på pc'en

Det vil jeg da umiddelbart mene lyder rigtigt. Hvis du vil opgradere
din firmware selv er du nødt til at bruge deres software til det.
Den er her :
http://www.sonyericsson.com/downloads/UpdateService_Inst_2.6.4.9.exe

Den er som jeg skriver også svært umiddelbart at få til at fungere syntes jeg,
men det lykkedes til sidst. Sony er ikke specielt heldige med deres software.

> Hvordan installerer man den med MyPhoneExplorer?

Det kan du ikke. Det er et helt andet program som er beregnet
til at at håndtere mail og filer på din telefon.
Fungerer i øvrigt rigtig godt på min K750. Du kan redigere adresser,
gemme, sende og læse SMS + en del andet.

Fra : Peter

Dato : 06-06-06 19:10

Hej.

Jeg har opdateret min selv, og det fungerede fint....

Jeg overvejede dog lige hvilken pc jeg ville bruge, for den jeg først havde
udtænkt mig til opgaven er en gang i mellem lidt ustabil, så ved nærmere
overvejelse valgte jeg i stedet at bruge en anden pc som jeg har tillid til,
og som indtil nu aldrig er gået ned for mig.....
- det vil være surt hvis maskinen går ned midt i det hele, og den derved
ødelægger noget som man ikke selv kan rette op bagefter.....

Men ellers fungerede det som sagt fint....

Mvh.
Peter

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-06-06 20:55

Søren Blom skrev:
> [...]
> bruge til opgaven, men er indtil videre for meget kylling til at bruge det.

Du skal have en hurigt forbindelse og en ret ny PC
Jeg prøvede at opdater på en lidt ældre pc og der gik telefonen i
baglås.

Jeg kontaktede http://www.12unlock.dk/ for at få den opdateret.
Det kostede 100 kr. og siden har den kørt som den skal.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 06-06-06 22:47

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse news:4485ddaf$0$84037$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du skal have en hurigt forbindelse og en ret ny PC

Det har intet med forbindelsen at gøre som du også kan læse i vejledningen.
Alt der skal bruges bliver downloadet inden flash.
Hvad er det for noget sludder med ny PC ? Hvor står det ?
Du skal have vist dog have Windows XP.