Opgradere SQL2000 til 2005 Workgroup
Fra : Krede

Dato : 06-06-06 15:09

Hej
Jeg står med en SQL 2000 standard der skal opgraderes til SQL 2005
Workgroup.
(hvis man kan kalde det en opgradering )

Spørgsmål 1: Er det overhovedet muligt at lave en opgradering fra
standard 2000 til workgroup 2005, eller skal jeg først afinstallere
2000?

Spørgsmål 2: Vi har 2 maskiner på et andet subnet (og andet domæne,
men lad nu det ligge), der kører MSDE-2000, der replikere deres data
over på SQL 2000 standard serveren. Kan dette også fungere over på
en SQL 2005 maskine?

Spørgsmål 3: Hvad skal jeg ellers have i tankerne? De applikationer /
reporter (Reporting Services) der skal anvendes op imod SQL serveren er
testet op mod 2005, og der er ikke fundet nogle problemer.

Christian