DTS og SQL 2005
Fra : Morten Snedker

Dato : 06-06-06 12:56

Efter flytning fra SQL 2000 til SQL 2005 har vi problemer med nogle
DTS-jobs der kører på nogle eksterne (linked servers). De kører altså
fortsat SQL 2000.

Fra SQL 2000 køres afvikles nogle DTS-pakker, der opdaterer data på
vores server, der altså nu er 2005.

I DTS-pakken benyttes "Copy SQL Server Objects Task", som fejler,
fordi den ikke kan tilgå SQL 2005.

Jeg har Google't som en sindssyg. Så med mindre nogen kender en
specifik løsning, vil jeg høre om nogle kender et firma med ekspertise
på området, for vi skal have det løst NU...?

mvh /Snedker

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-06-06 13:40

Morten Snedker skrev:

> Jeg har Google't som en sindssyg. Så med mindre nogen kender
> en specifik løsning, vil jeg høre om nogle kender et firma med
> ekspertise på området, for vi skal have det løst NU...?

Her er et firma jeg stødte på til MS' 2005-roadshow for nylig:
<http://www.miracleas.dk/>.

Jeg har ikke selv erfaringer med firmaet (udover at de skylder mig
en tur på et bryggeri), men deres profil ser ganske fin ud.
--
Jens Gyldenkærne Clausen