2 hankatte
Fra : Ove Kristensen

Dato : 06-06-06 09:07

Hej allesammen!

En bekendt af mig som ikke har computer, beder mig spørge jer, om man godt
kan have 2 hankatte uden at de slås, hvis man har dem fra de er killinger?

Med venlig hilsen og god dag
dra
OveK.

Fra : LH

Dato : 06-06-06 09:29

Det kan man sagtens -men de skal kastreres så snart de er gamle nok til
det.

Mvh
LH

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-06-06 12:21

LH wrote:
> Det kan man sagtens -men de skal kastreres så snart de er gamle nok til
> det.
>
> Mvh
> LH

Hvilket i princippet vil sige, når de er 10-12 uger gamle.
mvh Camilla

Fra : Gainsbourg

Dato : 06-06-06 12:26

Ja, hvis de kastreres tidligt.

Nej, hvis de forbliver fertile og ikke kastreres.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Denise

Dato : 06-06-06 14:23

Ove Kristensen wrote:
> [...]
>
> En bekendt af mig som ikke har computer, beder mig spørge jer, om man
> godt kan have 2 hankatte uden at de slås, hvis man har dem fra de er

Får altid 2 hankatte ad gangen sammen, nå ja, det er kun 3 gange jeg har
det. Altså 3 gange jeg har fået 2 brødre sammen fra killinger som 12 uger.
Jeg har kastreret dem når den ene er kommet i løbetid. Det har virket fint,
men i dag ved man, at jo tidligere man kastrerer dem, jo hurtigere kommer de
over det.
Det har altid virket fint, det er faktisk min ønskesammensætning - 2
hankatte - de leger, slås for sjovt, putter og vasker hinanden.

--
Hilsen Denise

Fra : Gainsbourg

Dato : 06-06-06 23:56

> Det har altid virket fint, det er faktisk min ønskesammensætning - 2
> hankatte - de leger, slås for sjovt, putter og vasker hinanden.

Vil lige indskyde, at jeg kan sige det samme om kombinationen 2 hunkatte
eller hankat+hunkat.

Med venlig hilsen
Gainsbourg