[OTD] Fundats-ændring.
Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 17-06-01 23:52

Hej

Jeg foreslår nedstående Fundats ændring til denne gruppe.

Med baggrund i den senere tids debat føler jeg det er nødvendigt at
gruppens fundats ændres således gruppen er istand til at følge alles
behov.

---Forslag til ny Fundats---
1. Gruppenavn:
dk.edb.internet.udbydere

2. Beskrivelse:
Positive og negative erfaringer, nye ydelser

3. Fundats:
Formålet med gruppen dk.edb.internet.udbydere er at stille
et forum til rådighed, hvor man kan diskutere positive og
negative erfaringer med Internetudbyderne, de til rådighed
værende ydelser og de udbyderafhængige forskelle mellem
disse.

Typiske emner kunne være:
* Gode/dårlige oplevelser med udbyderne
* Nye ydelser
* Nye udbydere/opkøb/lukninger/konkurser
* Hvilken udbyder tilbyder ?

Uønskede emner er:
* Reklamer fra udbydere
* Generelle software-problemer

Spørgsmål vedrørende den korrekte opsætning (fx adresser på
navneservere) for en udbyder vil være velkomne, men gruppen
er ikke beregnet til diskussion af netværksteknik eller
software.

Udbyderne er ikke mere velkomne til at deltage i debatten, og man
bør i det hele taget altid maskerer sig hvis man er udbyder ansat,
og helst poste gennem en service der vanskeliggøre muligheden for at
afslører at der her er tale om en person som muligvis kunne være
ansat ved en udbyder. Alle udbydere ansatte skal fremover nægte at
de er ansat ved en udbyder.

4. Begrundelse:
Udbydere ansatte får tit ting skudt i skoen uanset hvad det gør,
dette forhindres hermed.

5. Moderering:
Nej.

6. Forslagsstiller:
Morten Gummiand
---Slut forslag til ny Fundats---

FUT: dk.admin

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 17-06-01 23:58

Morten Kjaer Nielsen <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev i

> [...]
> afslører at der her er tale om en person som muligvis kunne være
> ansat ved en udbyder. Alle udbydere ansatte skal fremover nægte at

Trist, at det åbenbart er så svært at forstå, hvad det hele handlede
om. Men det er jo noget sådant, der sker når man bryder sent ind i en
tråd.

FUT overruled, da jeg antager, at det ikke er et seriøst OTD.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 18-06-01 00:07

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> wrote Sun, 17 Jun 2001
22:57:45 +0000 (UTC) :

>Trist, at det åbenbart er så svært at forstå, hvad det hele handlede
>om. Men det er jo noget sådant, der sker når man bryder sent ind i en
>tråd.

Hvis du tænker på tråden der hedder "CC?" så har jeg skam læst hele
den tråd.

Men du føler dig vil ikke som værende medvirkende til at dette
humorisktiske indslag fremkom, du har jo blot påpeget hvad der stod
i fundatsen og ikke anfægtet at nogen udbyder ansatte ikke fulgte
det "bør" der står i den.

>FUT overruled, da jeg antager, at det ikke er et seriøst OTD.

ok.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 18-06-01 00:13

> Men du føler dig vil ikke som værende medvirkende til at dette
> humorisktiske indslag fremkom

Jo, i allerhøjeste grad.

Fra : Gerner

Dato : 18-06-01 12:55

On Sun, 17 Jun 2001 22:57:45 +0000 (UTC), "Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk>
wrote:

> [...]
>tråd.
>
>FUT overruled, da jeg antager, at det ikke er et seriøst OTD.

Er det ikke en OTD så er det OT.

Fut dk.snak.vittigheder.
--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 18-06-01 13:26

"Gerner" <gm@telefona.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 17 Jun 2001 22:57:45 +0000 (UTC), "Morten Bjergstrøm"
<nospam@dafnie.dk>

> Er det ikke en OTD så er det OT.

Man kan jo argumentere for at det er begge dele, OTD kan jo med god vilje
godt stå for Off-Topic Discussion.

> Fut dk.snak.vittigheder.

"Overrulled", da jeg helt bestemt tror det er en seriøs OTD.

--
Anders Vind Ebbesen
Web Developer

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 18-06-01 00:08

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> wrote in message

> [...]
>
> Med baggrund i den senere tids debat føler jeg det er nødvendigt at
> gruppens fundats ændres således gruppen er istand til at følge alles

Hej.

Jeg forslår nedenstående:

[...]

Udbyder-ansatte's svar/meninger må ikke modsiges, ej heller bringes i tvivl.

4. Begrundelse:
Udbydere-ansatte har sarte sjæle, og tager alt for meget personligt/ilde op.

5. Moderering:
Nej.

6. Forslagsstiller:
rivmin@
---Slut forslag til ny Fundats---

****************

Undskyld jeg ikke respecterede FUT'en.

Mvh haa/orangedk.com

Fra : Niels Callesøe

Dato : 18-06-01 04:23

Henrik Aarfeldt wrote in

> Udbyder-ansatte's svar/meninger må ikke modsiges, ej heller bringes
> i tvivl.

Det gælder altså bare om at være den der svarer FØRST? Jeg synes det er
en glimrende idé...

Lad os tage denne tråd som et forsøg under den nye fundats. Det er
således ikke længere tilladt at være uenig med mig...

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-06-01 22:10

On Mon, 18 Jun 2001 01:07:55 +0200, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:

> [...]
>
>4. Begrundelse:
>Udbydere-ansatte har sarte sjæle, og tager alt for meget personligt/ilde op.

Jeg synes den skal være moderet, netop for at undgå muder i gruppen,
det er tilsyndeladene eneste mulighed for at få en 100% muder fri
gruppe,,,