IBM PC330 processor
Fra : Ishay Barat

Dato : 17-06-01 22:37

IBM PC330 processor

Hvem kender denne maskin.

Jeg har en PC 330 og jeg har upgraderet den fra den original 100 MHz til
200 MHz. Ifølge IBMs egen Support skulle det lade sig gøre.
Installationen var problemfri.
Efter installationen skal indstilling af Configuration Switch skiftes, for
at Bios vil vise den rigtig processor hastighed.
På IBM Support viser de en Switch med 6 elementer og deres position. I min
PC er der Switch med 8 elementer, og jeg kan ikke finde ud af, hvilke
kombination er den rigtig.
Er der nogen der har forstand på det?
Betyder det noget for maskinens hastighed?

mvh
Ishay Barat

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 18-06-01 20:45

Har du prøvet at kigge på indersiden af toplåget. Der plejer være dipswitch
og jumpersettings vist.
mvh MIC