Boks størrelse
Fra : Anet

Dato : 17-06-01 20:53

Hej

Jeg er i gang med at lave et vandspiltov i min stald men har i den
forbindelse også tænkt mig at lave to bokse til tre bokse. Hvilken størrelse
har boksene på ridecentrene rundt omkring. Den ene hest er en frederiksborg
og den anden en ox-araber.

hilsen

Anet

Fra : Jens Harvest

Dato : 17-06-01 21:40

Hej Anet.

Hvis du f.eks tager målene fra Dan-boksene. Så er de ca. 2,5 * 2,2 m. -
Hvilket jeg syntes var for lidt, da jeg lavede mine bokse, som måler 2,7 *
3,5 m.

Med Vemlig Hilsen

Jens Harvest

Fra : Anet

Dato : 17-06-01 21:53

Hej Jens

Tak for svaret. Jeg har en boks nu til den lille araber på 3 x 3 og den skal
bibeholdes til ham. Så har jeg en boks til frederiksborgen på 3 x 4 og den
skal så laves til 3 x 3 forestillede jeg mig og yderligere så har jeg plads
til endnu en boks på 3 x 3. Jeg prøvede at lukke Bole´ (frederiksborgen) ind
i araberens boks i dag og det så okay ud syntes jeg. Det er bare lidt svært
når man går her og luller i sin egen stald og passer sine hypper og ikke
kommer på diverse ridecentre rundt omkring.

hilsen

Anet

Fra : Jens Harvest

Dato : 21-06-01 22:32

Hej Anet..

Er der ved at komme " familie" forøgelse ??

Med Venlig Hilsen

Fra : Anet

Dato : 22-06-01 20:51

Hej Jens

Jeg overvejer at sætte Bole´ i fol (frederiksborgen) men indtil videre så er
planerne bare tre bokse så der er muligheden. Det bliver ikke i år at hun
skal til hingst. Vi er jo ved at lave en ridebane her på 20 x 40.

hilsen

Anet