Rc Biler.
Fra : Paw U.S Madsen

Dato : 17-06-01 20:50

Er der nogen der har sådanne biler ?
måske har du en FG bil,
eller et andet mærke......
jeg er meget intraseret i at høre fra jer, tips trix osv.

vi er ved at lave en hjemme side, hvor man kan sende en mail og blevet
skrevet ind i sit område så andre kan se hvem man kan kontakte i sit område
for evt, lidt sjov i gaden,
ja jeg ved godt der findes klubber til den slags også så ligger du inde med
nogle addresser må du også gerne sende
dem til mig.

send mig lidt info omkring hvad du har af bil og hvad du selv vil oplyse.
mobil fastnet
personligt vil jeg ikke have min egen addresse på nettet.

men jeg syntes da et mobil nummer eller en email addresse er et Must.

skriv også hvad du syntes om iden ???
har du set den andre stede min ide ??
så send mit et link :=))))

just 2 let u know ALT i rc modeler har intrasse.
og hvis det er en god tilmelding så kan vi da bevæge os over i at lave det
til flerer former for RC verden.

evt. kender du en som har en Rc bil så giv ham besked om det vi har gang i
få evt. hans data hvis han ikke er på nettet.

Mvh. Paw Madsen
McLan_MadMax@stofanet.dk
kig på
http://home1.stofanet.dk/mclan_madmax/