Fede kabinetter : Fundet!
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 17-06-01 18:55

Hej

Min OE er gået lidt kold - så jeg har nada af posts fra nyhedsgrupperne
liggende - men jeg mener igår at der var en der spurgte efter fede
kabinetter - så her er guldet!

http://www.chenbro.com.tw/easepc.htm

Najs, siger jeg bare... men mon de passer til ATX-boards eller hvordan?

Tja - tag en checker...

// Søren

Fra : KNL DtP

Dato : 17-06-01 19:21

Søren Aaholm Møller <swdata@image.dk> skrev i en

> Subj: Fede kabinetter : Fundet!

he he - det første jeg kom til at tænke på var en blænder eller en anden
form for køkkenmaskine

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 17-06-01 19:44

> he he - det første jeg kom til at tænke på var en blænder eller en anden
> form for køkkenmaskine

Jo Men man må da sige at leder man efter noget der er_anderledes_har man
fundet det her

Det er vist alle til ATX(baby?)-boards så vidt jeg kan læse mig til...
Desværre er nr. 1 bare kun til at udvide med AMR-slots :-/ De andre kan dog
tage 3stk PCI.

// Søren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-06-01 08:52

"Søren Aaholm Møller" <swdata@image.dk> wrote in

> Najs, siger jeg bare... men mon de passer til ATX-boards eller hvordan?

Næppe. De er beregnet til FlexATX bundkort. De er endnu mindre og med
endnu færre udvidelsesmuligheder end microATX. Se et eksempel på et
FlexATX bundkort her:

http://www.asus.com.tw/Products/Motherboard/Pentiumpro/cusi-fx/spec.html

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ: