støj svage kabinetter
Fra : schlafer

Dato : 17-06-01 17:54

Hej Alle
Hvor kan man købe et kabinet, der er støjsvagt, jeg har selv et logic, og
det lamer som en i helvede.
Jørgen

Fra : Bruun

Dato : 17-06-01 18:57

Hejsa,
"schlafer" <schlafer@pc.dk> wrote in message
> Hej Alle
> Hvor kan man købe et kabinet, der er støjsvagt, jeg har selv et logic, og
> det lamer som en i helvede.
> Jørgen

Noise Control er din ven =)

Ellers skal du selv lege bygningsingeniør =)

Mvh Kim Bruun

Fra : NPS

Dato : 18-06-01 06:54

Prøv at kigge tråden igennem, da dette spørgsmål efterhånden bliver stillet
flere gange om ugen.

MVH

NPS

Fra : Preben Kvist

Dato : 18-06-01 09:51

Mit Codeegen til 400 kr larmer faktisk ikke ret meget

Fra : Pjn

Dato : 18-06-01 10:34

Trænger du ikke bare til at få skiftet batterier i dit høreapparat ??

Pjn

Fra : Preben Kvist

Dato : 18-06-01 10:54

> "Preben Kvist" <newsreader@kvist.net> skrev i en meddelelse

Nope. Den er god nok. Naturligvis er NoiseControl bedre, men jeg kan sagtens
leve med det her. Og det var faktisk en af de ting jeg gik op i da jeg
valgte dele til min PC.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 18-06-01 15:20

"schlafer" <schlafer@pc.dk> wrote in message
> Hej Alle
> Hvor kan man købe et kabinet, der er støjsvagt, jeg har selv et logic, og
> det lamer som en i helvede.

Det er somregel ikke kabinettet der larmer, så mon ikke nærmere blæsere
eller harddiske der rasler rundt?

Jeg har selv et Logic (985A) der ikke kostede noget særligt. Så kunne der
sagtens blive råd til noget ekstra, nemlig for 150,- resonansdæmpningsplade
fra Harald Nyborg. Det sørger for at vibrationer ikke spræder og forstærkes
i pladerne. Blæseren i strømforsyningen er ret stille (endnu) men kan
sagtens skiftes ud med en Low Noise Papst blæser. Det hele virker meget fint
og stille.

- Lars