Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med reparation af pentax digicams
Fra : Lars [6710]

Dato : 05-06-06 21:33

Hej

Sønnike på 8 år var fummelfingret og tabte mit kamera nr 2, et Pentax
optio WP, på gulvet ( fra ca 1 meters højde ).

Det fik en synlig skramme/bule på kanten, og er ret sparsom i reaktioner
på taste tryk efter uheldet.
Tryk på on/off giver kun velkomstbilledet og derefter lukker kameraet ned.

Kan det mon svare sig at sende det ind til rep ?
Er der nogen der har erfaringer med hvad det minimum koster at få et Cam
checket, inden vi begynder at tale om rep ?
Det er jo et kamera til "kun" 2000 kr, så der skal jo ikke ofres alt for
meget før det er smartere at købe nyt

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-06 06:35

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> checket, inden vi begynder at tale om rep ?
> Det er jo et kamera til "kun" 2000 kr, så der skal jo ikke ofres alt for

Hej Lars
Trist oplevelse. Men har du prøvet at lade batteriet op? Det lyder som om
det også mangler strøm. Så lukker det også ned efter et startforsøg.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Lars [6710]

Dato : 06-06-06 18:45

Claus Petersen skrev:

> Hej Lars
> Trist oplevelse. Men har du prøvet at lade batteriet op? Det lyder som om
> det også mangler strøm. Så lukker det også ned efter et startforsøg.
>
> Mvh. Claus Petersen

Jeps

Desværre er det ikke det der er galt. Troede også først det var kuren,
da Cam lyder ligesådan når det er løbet tør, men der er nok kun en vej...

Jeg må til lommerne

Lars